@Coco: Se poate face o intreaga filozofie pe tema asta: Eu am postat strict referitor la statementul dumneavoastra "mai ales că tehnologia provenea de la Chevrolet iar acum va proveni de la PSA"!
Aici am sustinut si stiu ca, ma repet, technologia nu a venit de la Chevy decat in cazuri singulare enumerate de mine - ma refer aici la ultimi 10 ani de Opel. Principiul este ca technologia dezvoltata in Rü a mers spre Chevy cea ce a compromis de multe ori gradul de libertate referitor la technologia aplicata la platforme si motore. Am inteles ca multi au probleme sa inteleaga sau sa-si imagineze acest principiu dupa care se lucreaza in Rü, chiar si sub "tutela" GM. Aste este tot ce ami era important si nu are rost s-o interpretam in mii de feluri care nu redau adevarul.
Ce va aduce viitorul cu PSA si daca acela va fi mai rau decat sub GM....eu sunt unul din cei mai curiosi in cea ce priveste acest aspect
@Coco: exact la acest fel de "jurnalism" nediferentiat" simt din cand in cand imboldul de a mai posta:
Eu am vorbit de situatia de pana acum! Iar pana ACUMA motoarele diesel NU vin de la PSA, iar pana sa vina mai dureaza un picut.
Si nu am pomenit cele 2 noi aparitii care vin cu 70/80% ingrediente PSA in postarea antecedenta....
Cat despre viitor mai vedem.
Pana la urma urmei PSA si BMW au un Motor de 1,6l Turbo dezvoltat si folosit impreuna. Daca te uiti un pic imprejur te vei mira de cooperatile in lumea producatorilor Auto (BMW/Peugeot, Renault/Nissan, Mercedes/Renault GM/Toyota etc. Deci nu stiu de ce m-ar deranja pe VIITOR motoare diesel/benzina dintr-o cooperare PSA/Opel. Iar daca ai fi intr-adevar f.f. bine documentat, ce ce nu esti, nu ai mai sustine despre modelelle pomenite de mine in postarea premergatoare c-ar fi corcituri. Cea la ce te referi tu ca find corcitura, in ziua de azi este un standard approach in industria auto....cred ca la ora asta numai VW nu se afla intr-o cooperare cu alta marca avand in vedere poate volumul de vanzari extrem de ridicat care diminueaza poate dorinta de a scadea costurile in dezvoltare cu amortizari pe un volum mai mare. Dar, chiar ti se pare ca azi VW exceleaza pri fiabilitate/calitate & design?
@ Coco: inteleg argumentatia in prima parte a postarii tale f. bine dar, afirmatia facuta la sfarsit este gresita, falsa si din pacate induce in eroare, adica un fel de fake news (nu stiu din ce presa ai preluat aceste informatii): Se pot foare usor deosebi modelele care "profita" de technica Chevy sau Korea: Opel Karl (platforma chevy spark & motoare partial USA / partial Korea); Opel Antara (platforma & motore Korea, re-batch Opel - s-a vazut si in "succesul la vanzari" :-)). In rest: platforma Adam/Corsa Astra, Zafira, Cascada, Mokka, TOATE dezvoltate in Rüsselsheim dupa specificatii Opel nu USA. Singurul amanunt care a intrat intotdeauna intr-o platforma dezvoltata in Rü este faptul ca trebuie sa corespunda si cu cerintele pietii europene/USA/China& Asia). Motoarele benzina sunt tot dezvoltate de Opel dupa specificatti Opel. Motoarele Diesel sunt dezvoltate la Turin unde este centrul dezvoltare Diesel. Platforma Vectra, Epsilon I/II (Insignia) sunt dezvoltate tot aici in cooperare cu GM USA. Nu este simplu dar cred ar fi bine sa nu incurcam lucrurile: La Opel nu (decat in modelele numite mai sus) se preiau technici Chevy ci, dimpotriva, fiind centru international de dezvoltare, se dezvolta pentru Chevy si la modul general pt. Europa, USA si pietile asiatice!
Ultimele comentarii
45 in total