Cred ca am fost clar, m-am referit la acest aspect ca si la unul general - un fel de aviz amatorilor la consumul presei AB si AMS...Cat despre comparatii Fiat, AR, Nissan Toyota Opel Skoda efectiv nu ma intereseaza - never ever nu o sa-mi aleg o masina pt ca ajunge la 100 in 7s inloc de 8,5s Si eu am ansa un principiu la fel de prostesc . nowbody is perfect - nu-mi intra an casa un produs din casa VW - prea scumpe, analizate obiectiv - fara o calitate deosebita, intretinere nu tocmai ieftina, fiabilitate - mai ales in ce priveste ultimele generatii de motoare, DSG, etc nu tocmai convingatoare si un design .... - si atunci la ce ma mai ajuta acceleratia???
@Costin: CP la Motor sunt dati in BHP - Brake (nu se refera la discuri ci la frana electromagnetica cuplata la motor) Horse Power. Nu vorbim de Wheel Horse Power - adica ce ajunge la roti. Deci motorul de 200CP opel are la fel de multi CP ca si motorul de 200Cp de la Skoda. Diferenta al face raportul de transmisie, cutia de viteza an sine si greutatea masinii. Octavia este mai mica/usoara decat Insignia - cred ca sunt ~150kg diferenta. Rapoartele de transmisie ansa nu le cunosc! Pana la urma condu-le si hotareste dupa aceea. Sa reduci o masina la sec/100km/h mi se pare cam sec...
@ @Costin: scuze, ma scap mai rar, dar esti efectiv stupid!!!
@General: AutoMotor&Sport si printre altele Autobild apartin concernului media Springer Verlag! Cine nu stie ca VW este unul dintre cei mai fideli clienti al lui Springer, a scapat un amanunt f. amportant cand vine momentul in care dorim sa evaluam obiectivitatea unui reportaj. Acest fapt este cunoscut si comentat foarte intensiv si in Germania si Austria
@Andy: da, pe toate (motoare, platforme) cele dezvoltate pana acuma ca parte a GM, acesta va cere licente daca vor fi folosite dupa vanzare. Deci, si gasesc ca e logic si firesc, PSA v-a incerca sa scape de tot ce impune plata de licente catre GM. In consecinta, pe o anumita perioada, se va trece, ca in exemplele date de tine, la motoare (aici vor fi si in viitor exceptii) si platforme PSA sau platforme dezvoltate ampreuna (OpelPSA coopereaza aici deja de 5 ani sub tutela GM)
Sunt curios cum vor arata lucrurile in urmatorii 2-3ani.
tot@Andy: Americanii au dat OKul (se poate citi pe Internet si anumite ziare de specialitate). Nemtii la fel… !. Kuka a trebuit sa-si vanda partea de technica de armament – a fost vanduta unei firme americane, de aici a venit motivarea pt vetoul americanilor, dupa vanzare si lau retras…si din pacate chinezii au pus mana si pe asta… !
Ultimele comentarii
45 in total