@pipo: cu un pic de cunostinte in limba germana se observa aceasi problema si pe forumurile Germane: se critica extrem de des subiectivismul unor reviste de specialitate ca de exemplu Auto Bild, Auto Motor und Sport. Ambele apartin de editura Springer careia is se presupune o anumita simpatie/apropriere pt/de VW, desigur si prin anumite plati de la VW catre Springer pt reclame, articole, etc! Nu stim cui ai apartine Automarket…
Cand nu mai sunt argumente, ancep sa se lege, ca si Automarket (vezi articolul despre Insignia GSI), de aspecte extrem de amportante ca si “plasticul este tare”. Este ridicola afirmatia deoarece printre randuri ar trebui anteles ca “plasticul la un Audi este moale”. Ca suprafata executata an plastic “tare” la un Opel an anterior este mai mare decat cea de la un AUDI/BMW, etc und se foloseste un PVC moale si mai aratos – DA, dar la ce pret?! De multe ori se forteaza resultatul an asa masura ancat “plasticul mai moale” devine mai amportant si bate drumul de franare. Acesta analiza este intr-adevar dezamagitoare.
@Posesor 2.0 Awd 4x4
Explicatia nu este technic corecta:
Cuplul motor nu se regleaza in functie de motor. Nu exista un reglaj a cuplului la un diesel si se preia la benzina! Asta ar obstructiona orice ancercare de a face o calibrare la limita – performante maxime & incadrarea in normele actuale EURO, PZEV, SULEv, etc.
Cuplul este limitat pt o anumita cutie de viteza. Aceasi limitare este valabila pt ambele variante de motorizari =>480Nm pt diesel si 480Nm pt benzina. Daca cuplul unui motor trece de limita cutiei se limiteaza cuplul motorului prin calibrarea motorului nu a cutiei.
Cutia este doar calibrata an sensul an care punctele de comutare viteza x la viteza y, sunt aplicate in funtie de caracteristicele motorului cu care este combinat intr-un “powertrain”.
O limitare a “dezlantuirii” cailor putere si a cuplului poate si datorata incadrarii motorului intr-o anumita norma de emisie. Sa nu uitam ca acest motor de 2.0l turbo benzina este un motor f vechi in GM/Opel cu niste update-uri necesare pt un EU6 si nicidecum un motor nou dezvoltat.
@Kirotractor: pe autostrada. Din cand an cand merge....
Atentie: un "grip control" are si Opel: la configurare se numeste "IntellGrip" si face acelasi lucru ca si "Grip Control" la PSA.
La Opel te costa cam ca la PSA: ~300€. Gratis nu al primesti nici la PSA....
@nume&soferul: a-mi retrag textul: n-am fost atent, e vorba de Crossland aici. Recenzia mea a fost despre Grandland....sorry Dar referitor la Crossland, cred ca ancepe pe undeva la 11-12000€ - clar sub Mokka, si argumentul cu garda de sol cred c-ar mai fi valabil....
@nume: nu, nu este 4x4 deocamdata. Un 4x4 ar veni cu un Hybrid dar nu este clar comunicat cand. Motoarele sunt 2: 1,2 benzina (110CP? si 130CP)Turbo si un 1,6 diesel (120CP).
Motorul de 1,2/130CP l-am condus vreo 500km. Consumul surprinzator de mic mergand in forja am avut 7,6l/100 (nu din bord computer ci considerand km rulati si facand plinul din nou) Viteza de 205km/h o atingi destul de leger considerand motorul de 1,2l...Sprintul nu e rau pana la vreo 130km/h dar mai ancolo devine anevoios...dar destul de OK.
@Soferul: Simplu, e mai ieftina, este ceva mai mare portbagajul si are garda de sol cel putin cat are Mokka. Garda de sol ridicata te ajuta mult, nu ai nevoie de fiecare data de 4x4... Daca aceste atuuri sunt pe placul tau ai motivul dece unii ar prefera Grandland!
Ultimele comentarii
45 in total