@edikkk: cred ca ar fi bine sa se elimine si logica ta. Lasand deoparte designul (pt unii) cred ca fiabilitatea unui Opel a fost ever peste cea a oricarui brand frantuzesc. Sa elimini ingineri germani si sa-i anlocuesti cu ingineri francezi poate fi considerat avantaj intr-o discutie filozofica dar nu si antr-o lume de natura "inginereasca".
@inexorabil: de ce asa complicat? E foarte simplu - concedieri au loc peste tot an lume - nimic nou. De ce sa ma plang si sa fac multa filozofie, daca unei firme care financiar nu mai face fata, nu ma concediaza doar asa ci, depinde de vechime, ma trimit acasa cu pana la 275.000 EUR????? An plus, a avut fiecare libertatea de a pleca sau a ramane, evident la urma urmei trebuia sa fie indeplinit un anume scor, dar, repet, in calm, la libera alegere. Pur si simplu nu-ti inteleg oful...Programul de pensionare anticipata este o chestie extrem de sociala, pe scurt FYI: jumatate din timpul pana la pensionare lucrezi norma antraga si primesti 70% din salar, a doua jumatate stai acasa si primesti tot 70% din salar. Ambele perioade sunt subventionate de stat, astefel Firma economiseste bani. Ce este atat de tragic?? 3700 de oameni au plecat dar nu numai ingineri ci maistrii, etc, peste 2000 de persoane au luat parte la acest program de pensionare deci nu au Parasit Firma ci a fost o pensionare anticipata. Vorba ta: cine stie cunoaste
@@Zorba: da da, si eu imi stergeam lacrimile...Nici AMS nici AB nu apartine de Bertelsmann. La AMS am gresit eu, actual apartine de "Verlag Motor Presse Stuttgart" - critica aproprierii ansa de VW este mai departe valabila. AB apartine, cum am sustinut mai sus, de Axel Springer Verlag" adica Springer. Springer nu apartine de Bertelsmann, Bertelmann se numeste in zilele noastre "Random House". Idea mea nu este NYTimes sau Libertatea ci obiectivitatea unui articol, indiferent in ce presa apare.
Ultimele comentarii
45 in total