datoria de cetățean ți-o faci dacă îi explici omului ce face greșit, nu dacă te urci pe claxon/frâne/flashuri. asta e doar datoria de gibon în trafic, din care, probabil, cei mai mulți nu vor înțelege nimic. totul pleacă de la educația primită la școala de șoferi.
Troleibuzul are un traseu fix, doar pe unde sunt trase liniile. Dacă nu e curent, nu merge niciun troleibuz + că sunt și mai lente. Autobuzul electric poate merge pe orice traseu și i se poate schimba traseul zilnic, iar încărcarea se face pe timp de noapte sau la capăt de linie, cât e pauza între plecări. Mă îndoiesc că ajungi mult mai ieftin cu troleibuzul și infrastructura aferentă (pe lângă costurile de montaj ai și costuri de întreținere).
Limita de viteză pe autostradă în Suedia este 110, nu 130, iar pe naționale 90, și sunt multe zone unde circulația se efectuază alternativ 1 bandă cu 2 benzi și unde există, probabil, limită de viteză. Cu toate astea acoperi o distanță de 500km în 6-7 ore. Aceeași distanță, în România, mergând legal, o faci în 7-8 ore. Faci 10 ore dacă te oprești din oră în oră.
Ultimele comentarii
49 in total