De fiecare data cand au fost schimbari majore de regulament au fost discrepante mari intre echipe. Situatia se va echilibra cu timpul, mai ales in sezonul urmator. A fost la fel si cand s-au introdus generatia curenta de motoare si de asemenea cu multe abandonuri. Una peste alta strategia Ferrari a fost perfecta, Vettel a iesit de la boxe la o zecime in fata lui Max (sau cateva zecimi) dupa care si-a creat acel avantaj de 6 secunde. Cei de la Mercedes au fost batuti fair and square. Am impresia ca cei de la Mercedes sunt mai buni in calificari iar Ferrari le sunt egali sau usor mai buni in cursa. De asemenea Mercedes au probleme cand pun presiune pe un adversar pe care vor sa il depaseasca sau daca il urmaresc indeaproape in timp ce monoposturile Ferrari nu par sa aibe aceasta problema. Vettel a fost in spatele lui Lewis reusind sa se apropie sub o secunda de acesta pana cand cel din urma a intrat la boxe, fara efecte majore asupra pneurilor. Lewis cand a ajuns in spatele lui Max a fost stop joc iar dupa cateva tentative de a pune presiune pe olandez a inceput sa se planga de gume. Astept cu nerabdare cursele urmatoare, probabil toti vor veni cu noi update'uri, in nici un caz nu cred ca ierarhiile vor ramane cum au fost in Australia pana la sfarsitul sezonului. Cand Mercedes nu mai domina atat de autoritar parca si Lewis pare mai pamantean, eh? #ImnulGermaniei; #1; #ForzaFerrari ;)
Deja vu. Toto zambeste din nou in timp ce Ferrari si Red Bull se lovesc de realitate. Au fost doar 2 sesiuni de antrenamente, FP3, calificarile si cursa vor arata exact ce si cum. Red Bull mult mai aproape de Ferrari decat au lasat sa se inteleaga in teste dar ma asteptam la asta. Din pacate ce am vazut pana acum in antrenamente arata trist. Speranta moare ultima.
Ultimele comentarii
245 in total