Parerea mea este ca Sauber a facut o afacere foarte foarte buna. Cei de la Honda is vor rezolva problemele de fiabilitate pana vor ajunge cei de la Sauber sa le foloseasca motoarele. Tinand cont de faptul ca Sauber folosesc motoare vechi de un an de zile, nu pierd foarte mult nici la capitolul putere. Honda va dezvolta mult mai bine avand x2 mai multe informatii iar Sauber va ajunge sa aibe motoare de performante relativ egale cu restul pe gratis. Banii aia care ii dadeau pe motoare vechi de un an vor putea fi folositi pentru a dezvolta alte parti critice ale monopostului unde Sauber sufera foarte mult. Asa ca pe termen lung vor castiga toate partile implicate, Honda McLaren si Sauber de 2 ori. Cei de la Sauber oricum vor termina ultimii anul acesta, mai rau de atat nu pot sa ajunga.
9 ani de cand Ferrari a reusit ultima oara sa fie cu ambele monoposturi in prima linie. Daca au un start bun si cei de la Ferrari raman pe locurile 1 si 2 au victoria in buzunar.
@hmm Pai stai putin ca Red Bull e in aceeasi barca cu Mercedes. Ambele echipe nu-si mai pot folosi suspensia pentru ca FIA a decis ca e ilegala. Ferrari se astepta sa fie interzisa si de aia nici nu s-au complicat cu ea. Nu e exclus ca Red Bull sa sufere mai mult decat Mercedes din cauza suspensiei chiar daca au declarat ca nu le afecteaza performanta monopostului. Pai daca nu le aduceau nici un avantaj de ce o mai foloseau? Mercedes se foloseau de suspensie pentru a face monopostul mai stabil in curbe. Daca a devenit mai instabil e normal sa le pape gumele mult mai repede. Red Bull a folosit-o pentru a obtine alte avantaje chiar daca nu recunosc. Ar mai fi o chestie.. suspensia monopostului e o componenta critica.. ei si-au "construit" pachetul stiind ca se vor folosi de suspensia respectiva, daca trebuie sa o inlocuiasca cu alta de tip standard sa zic asa, pai unele componenente de pe monopost s-ar putea sa nu mai dea acelasi randament, din cauza ca monopostul reactioneaza diferit. Nu le duc eu grija celor de la Red Bull, oricum sunt campioni cand vine vorba de dezvoltare in timpul sezonului, ca sa nu mai zic de portite care duc in zona gri a regulamentului. Cat despre Mercedes, poate mai fac un test cu Pirelli daca problema persista :)
Este posibil ca cei de la Mercedes sa fi avut probleme cu gumele din cauza ca nu isi mai pot folosi suspensia minune. Ramane de vazut cum vor reusi sa isi rezolve aceasta problema. Sper ca duelul Mercedes - Ferrari sa ramana cel putin la fel strans.
Ultimele comentarii
245 in total