E o prostie sa ingheti dezvoltarea motoarelor dar nici asa sa le egalizezi. Pai sa ii puna atunci pe toti pilotii sa piloteze aceeasi monopost. Ce sens ar mai avea sa ai diferiti furnizori de motoare in competitie? Sa fie ca la pneuri? Un singur furnizor? Pai mai ramane Ferrari, Mercedes, McLaren etc in F1 in conditiile astea? Poate inteleg eu gresit "egalizarea" asta.
Am mai zis ca regulile in F1 se fac ca in politica.. sa favorizeze pe unul sau pe altul si baga ca si pretext costurile foarte mari (nu te lasa sa dezvolti motorul). Praf in ochi. Si dupa aia se mira ca le scade audienta tv sau la curse.. ca nu vin sponsori etc. Astea toate se leaga.. oferi spectacol creste audienta, ai audienta mare ai la cine sa iti faci reclama. Asa se intampla cand primeaza interesul personal si nu competitia in sine. Bernie ar trebui sa se retraga pana nu se inrautateste treaba si mai tare.
Din ce imi amintesc eu, anul trecut in teste Red Bull au avut probleme din cauza designului agresiv, ca li se supraincalzeau niste componente. Ideea e ca atunci cand Red Bull reusea un tur complet scoteau timpi foarte buni. Drept dovada ca au avut si un monopost bun pe tot parcursul anului. McLaren pe langa faptul ca au diverse probleme tehince mai sunt si foarte inceti. Deocamdata cel putin.
Trebuie sa fi copil sa crezi ca Mercedes iti da un motor cu performante egale cu al lor. Nu stiu de crede Massa ca pe Mercedes ii intereseaza cine iese pe locul 2. Important e sa fie ei pe 1. Referitor la strategia din cursa.. cei de la Williams chiar nu s-au gandit ca Ferrari ar putea fi mult mai rapida daca are cale libera???
Ultimele comentarii
245 in total