Nu stiu de ce zic unii ca l-ar prefera pe Luca in locul lui Arrivabene. Eu mi-l amintesc pe Arrivabene cand a venit la Ferrari, un tip sarmant, zambitor cu declaratii calculate si realiste despre situatia in care se afla Ferrari la momentul respectiv si totul parea ca se indreapta in directia cea buna. De asemenea anul trecut a reusit sa invinga Mercedes tocmai din cauza strategiei mai bune. Tipul parea ca stia exact ce trebuie sa faca si imi mentin parerea. In momentul de fata cand il vad in paddock e tras la fata, acru, il mananca presiunea. Strategia Ferrari in curse anul acesta, varza. Chiar imi pare rau, parea ca face fata cu brio. Pe niste genii ca inginerii de prin F1 nu se pune parul. Numai daca sunt demotivati ceea ce nu e cazul. Trebuie sa le dai libertate nu sa le tai din creativitate.
Foarte buna cursa mai ales din punct de vedere al strategiilor. Lui Hamilton i-au zis sa se suie peste Kimi sa rupa gumele ca il mai baga o data la boxe si pana si-au dat seama cei de la Ferrari ce se intampla Lewis a trecut pe supersofturi. Pe Kimi l-au bagat un tur mai tarziu si a pierdut pozitia. Red Bull a incercat acelasi lucru cu Ricci. Pe Rosberg nu l-au mai bagat sa schimbe gumele din cauza ca era risc sa-si piarda pozitia. Max nu stiu de ce s-a plans de Kvyat ca l-a scos de pe circuit cand el face manevre mult mai periculoase. Vettel imperial.
Obiectivul la o echipa de genul e sa iti bati coechipierul. Cu cat mai mare diferenta cu atat mai bine. Nu strica nici sa ciupesti un punct - doua cand e conjuctura de asa natura.
Exista echipe care ar putea fi curioase de Massa. Marussia, Renault, Haas, Sauber.. Massa inca piloteaza binisor, as putea spune chiar peste nivelul unui Marcus Ericsson, Haryanto, Gutierrez. Ar mai fi si experienta.
Ultimele comentarii
245 in total