Am urmarit la digi p3-ul si am remarcat comentariul celor 2. Unul dintre ei sustinea ca RBR este dezavantajata de noul regulament insa nu am auzit nimic spunand ca noul regulament se stia de mai bine de 1 luna , timp in care RBR sau renault ar fi gasit o solutie......pur si simplu au mers pe ideea '' poate poate''. 2. Nu am auzit daca cei de la digi au informat modul in care FIA a hotarat sa acorde limitarea de 50% dupa o negociere singulara si nu cum s-a discutat prima data pt 10% cu participarea tuturor motoristilor. 3. Noua decizie din p1( cea in favoarea RBR) a fost facuta publica dupa ce Horner avea deja feedback de pe pista si dupa ce McLaren si Ferrari ( s-a vazut in p1 reactia celor 2 ) au remarcat acest lucru facand contestatie si cerand explicatii. Alt lucru grav realizat de Fia....a fost pe langa neinstiintarea celorlati motoristi de noua decizie favorabila RBR nici un ofiter de presa nu a informat public. BBC-ul , Espn-ul , Automarket,RTL- UL, au recunoscut ca nu fa fost nimic facut public presei pana in momentul contestatiei celor de la McLaren si Ferrari. Un alt lucru ce nu am auzit sa comenteze cei de la digi ...care subit le plang de mila celor de la RBR- nu au mentionat faptul ca pana la aceasta cursa RBR folosea deja 45% . Deci matematic aveai 45% ....te plangi ca nu ai fiabilitate si obtzi 50% pe cand ceilalti raman la 10%. Regulamentul ar trebui sa fie acelasi pt toti fara partipriuri. Cand toti motoristi au reclamat eleronul fata RBR aducand probe video ...FIA a acceptat doar probele video RBR, drept urmare toti motoristi si-au adaptat eleronul fatza. Inca odata ajung la concluzia ca francezii( Renault) sunt niste pitici fitzosi, arogantzi si escroci care vand lucruri si servicii ieftine la preturi fabuloase, vad ca l-au marcat si pe Horner .
Ultimele comentarii
18 in total