Am citit comentariile si m-am minunat de nivelul de inteligenta al unora.Si cand vezi cate un fan inrait masini japoneze sau fan masini americane care vin si iti spun ca Lexusul sau Cadillacul sunt cele mai bune masini,in conditiile in care ambele marci incearca din rasputeri sa scoata rivali cat de cat apropiati de marcile germane si inca tot nu au reusit,te apuca groaza. Altul vine si critica BMW ca nu are tehnologie hibrida in conditiile in care hibridele I8 si I3 sunt pe piata de vreo 2 ani si au una din cele mai eficiente tehnologii(in prezent chiar se discuta o colaborare cu Tesla pentru dezvoltarea viitoarelor modele). Inca o data,chiar daca e dureros pentru fanii altor marci,adevaratele inovatii in domeniul auto le fac si le vor face tot marcile germane(Mercedes,Bmw,Audi),chiar daca din cand in cand Hyundai sau Toyota sau alta marca mai scot cate o tehnologie noua.Pachetul complet care il ofera cele trei marci germane e inbatabil,momentan,dar asta nu inseamna ca pe viitor o marca gen Lexus sau Cadillac,nu va reusi sa le fure podiumul in topul vanzarilor.
Citesc zilnic Automarket,dar nu sunt un comentator de top,imi spun parerea doar atunci cand cred ca merita si de cele mai multe ori chiar nu a meritat.Concursul mi s-a parut o pierdere de vreme,din punctul meu de vedere,ca si pasionat autoi intrucat s-au comparat mere cu pere.Esti pus sa alegi de exemplu intre o masina care costa 100.000 de euro si o masina de 30.000.Dupa orice standard din lumea asta,ca frumusete,ca si comfort ca si tehnica etc,nu are cum sa castige masina mai ieftina.Totusi,ramai dezamagit sa vezi ca un S-coupe,care poate fi considerata una din cele mai avansate masini ce exista pe piata si dupa toate standardele estetice,este o masina superba,poate fi intrecuta de Audi A7,care are cam jumatate din pretul Mercedesului si are un design cel putin controversat si o vechime de cativa ani pe piata.Cealalta categorie nu ma mira,dovada fiind cultura Passatului TDI in Romania,Este acea portie de premium accesibila romanului.Dar de aici si pana a considera Passatul mai frumos ca Mazda 6,iti trebuie o doza serioasa de ipocrizie si cinism.Ca banuiesc ca s-a votat pe criterii estetice,nicidecum tehnice,niciunul din votanti nu cred ca au testat masinile comparate.
Parere personala: cand Mercedes scoate un nou model de S-klasse,ceilalti constructori auto iau notite.Pe langa faptul ca in clasa sa,S-klasse deocamdata nu are rival la nivelul comfortului si al tehnologiei, ma gandesc doar ca in 2016 cand scoate VW noul model de Phaeton,va veni si Mercedes cu un facelift si cu mai multe imbunatatiri pentru S-klasse
Nu va ganditi automat la cine stie ce lucruri sau inovatii va aduce domnul asta de la Audi la BMW. Rivalitatile astea intre fanii marcilor premium nu exista la nivel de conducere a unei companii precum BMW.Divizia M va produce in continuare ceea ce se vinde,indiferent ce modificari in "istoria" lor sportiva trebuie sa faca pt ca pana la urma nu fanii conteaza,ci profitul. Sunt convins ca BMW a avut nevoie de unul din cei mai buni manageri pentru Divizia M(si cred ca a intrebat si in alta parte nu numai la Audi) si pana la urma nenea asta a fost cel care a acceptat.
Constructorii premium fac supercaruri pentru a mai atrage clienti noi si a arata potenta brandului.BMW nu are nevoie de asa ceva din simplul motiv ca este lider in segmentul premium de foarte multi ani.De ce sa te complici cand profitul iti explodeaza pe alte modele? Repet inca o data ce am zis in urma cu ceva timp,nu fanii dicteaza strategia unei marci auto,ci clientii reali care dau banul.Daca se va inregistra o cerere considerabila de un supercar din partea clientilor,sa fiti siguri ca BMW il va construi si va fi genial.Pana atunci,nimeni nu construieste supercaruri,de dragul copiilor care n-au ce poster sa puna pe perete.
Ultimele comentarii
77 in total