O simpla corectura. Al doilea oras din Romania ca numar de locuitori este Cluj-Napoca cu 324.576 locuitori,urmat de Timisoara cu 319.279 locuitori si abia pe 4, Iasi cu 290.422 locuitori,conform ultimului recensamant facut in 2011,ca dupa datele reale se masoara nu dupa supozitii. Cifrele inaintate de voi sunt obtinute de la Institutul National de Statistica, care este... o statistica,nu o numaratoare reala,la pas prin casele oamenilor. Desigur ca cifrele reale ar fi mult mai mari la fiecare oras. De exemplu la Cluj,doar in comuna Floresti(poreclita dormitorul Clujului) locuiesc aprox.50.000 de oameni,care muncesc toti in Cluj. Si chiar populatia cu resedinta a Clujului, ajunge undeva la 400.000,acum in 2018( Primaria zice ca sunt 200.000 de masini inregistrate in Cluj-Napoca,deci numarul trebuie sa fie cam cel putin la 400.000) La fel si Bucurestiul, cifra reala ar fi undeva la vreo 2.300.000 locuitori.
In alta ordine de idei, nu conteaza care e primul sau al doilea, toti suntem romani si avem dreptul la o viata mai buna. Intradevar gunoaiele de la guvernare tin in "bezna" si saracie Moldova,zic eu intentionat, fara a demara lucrarile pentru o autostrada. Daca VW,vrea sa vina in Romania, sa vina si sa investeasca,nu conteaza unde,sunt bani si locuri de munca si taxe si impozite care merg la bugetul de stat. La multi ani,moldoveni,ardeleni,munteni,dobrogeni din toate colturile tarii!!!
Amandoua caroseriile mi se par superbe si interiorul la fel. Intr-un segment plin de linii ascutite si muchii agresive,vorba lui @Kirotractor, Mazda lasa liniile sa curga. Superb si plin de curaj designul. Daca si motorul Skyactiv-x se va dovedi o reusita, nu vad o concurenta la fel de echilibrata.
Exact detaliul subliniat de @Kirotractor mi-a sarit in ochi si mie.Linia pavilionului mult prea taiata, mult prea "muscle car" ,desi se doreste a fi un GT concurent pentru S-klasse coupe. Interiorul iarasi mi se pare din cale afara de banal si fara eforturi prea mari depuse de designeri. Cand stii ca vrei te bati cu S-klasse coupe,o masina frumoasa dupa toate standardele,trebuie sa creezi ceva la fel de spectaculos.
Parca se intampla prea multe acolo in grila aia frontala. Umflata,dupaia ceva linii cromate,2 radare etc. Parca ar fi Bane din Batman,daca ar fi sa o asociez cu un personaj. In rest, aceleasi vesnice SUV-uri mai mari sau mai mici care au invadat piata auto globala. Desigur,tehnic nimic nu va fi de reprosat, insa personal, nu voi putea intelege vreodata de ce un om cu resurse, ar alege o asemenea struto-camila( aici intra si X6 si GLE coupe si derivatele).Consider ca exista variante mult mai frumoase si mai elegante de a te transporta din punctul A in punctul B, ca offroad sigur nu va face nimeni cu Q8,ca sa se justifice garda la sol
Ma distreaza fanii infocati ai marcilor germane care impart posesorii in categorii. De unde concluzia ca un posesor de Audi e mai "pragmatic" ca un posesor de BMW sau Porsche nu stiu,mai ales ca Porsche provine din aceeasi familie VAG si este considerat din toate punctele de vedere,superior unui Audi(de aceea e pozitionat mai sus ca pret).Si banuiesc ca posesorii de BMW sunt cocalari,chiar daca dau 90.000 de euro pe un seria 5 si isi pun centura,in baza acelorasi stereotipuri de popor sarac din Estul Europei.
Ultimele comentarii
77 in total