Nu vreau sa ma bag foarte mult in discutia asta,insa am avut ocazia sa ma asez intr-un CTS.Credeti-ma ca nu se compara absolut in nici o privinta cu BMW,Audi ca de Mercedes nu are rost sa pomenim. Plasticele dau impresia de foarte ieftin,imbinarile elementelor nu sunt chiar bune + multe altele.Cel putin mie mi-a dat impresia ca interiorul nu este mai presus decat interiorul unui Opel Insignia,vorbesc ca materiale si finisaje. Nu degeaba nu au succes in Europa.E foarte greu sa le faci fata celor trei giganti germani Mercedes,Bmw si Audi
eu am un 525 D de 163 CP din 2002 si are 350.000 km si nu are nici una din problemele enumerate de tine,plus ca ii si cu cutie automata.Ori esti cel mai ghinionist posesor de BMW de care am auzit,ori nu detii un BMW si incerci sa impresionezi aiurea. Spune-mi ca la 100.000 km ti s-au stricat geamurile,k ti s-a stricat aerul conditionat etc., dar nu ma minti ca la km aia ai avut probleme tehnice,chiuloase si altele enumerate de tine.
Incep sa ma plictiseasca premiile de car of the year,din cauza "intrusilor" ecologici.Sunt mai mult ca sigur ca si in acest caz va castiga Nissan Leaf,ca doar e ditamai masina ecologica si singura din top,desi sunt multe masini frumoase in clasamentul asta care merita sa castige
Pai cum sa nu aiba treaba? Ar fi ca si cum M5 cel din 2006-2007 ar ramane in productie si noul seria 5 F10 nu ar mai scoate un model M. Deci varianta M a fiecarui model trebuie sa reprezinte varful modelului aflat in productie si de obicei prima data se scoate un model nou si apoi la cateva luni sau un an diferenta dezvolta varianta M. Corect?
Ultimele comentarii
77 in total