Am fost in test drive in 2022 cu varianta de Eniaq cu bateria mare, pret model testat 60.000 fara rabla. Comportament ok, desi se simte foarte tare greutatea, nu foarte confortabila suspensia,design frumos, insa interiorul unde voi ati dat 5 stele, nu e cu nimic mai presus de o simpla Octavia. Mult plastic tare, imbracat pe alocuri intr-o piele ecologica menita sa iti dea impresia de calitate. sa nu mai vorbim de acel display minuscul din fata volanului,foarte putin personalizabil.
Ar fi o masina corecta daca in varianta cu capacitatea bateriei extinsa s-ar invarti in jurul sumei maxime de 40-45.000. Stiu ca preturile pe piata auto au luat-o razna, insa Eniaq nu merita cei 65.000 ceruti, pe testate si pe pipaite,cum s-ar zice.
@Edikkk, nu ma obosesc nici sa te jignesc,nici sa ma explic unui copil fara contact cu realitatea. Intelegi economia de piata? Poti intelege ca un obiect isi merita sau nu banii ceruti?
Am spus doar ca acest Eniaq, in varianta de top de 60.000 nu isi merita banii, nici ca performante,nici ca autonomie si nici ca materiale folosite.
In comparatie, cu 52.000 de euro,fara tichete si rable cumperi Tesla Model 3 Long Range, cu 614 km autonomie,nu "pana la 510 km" ca la Eniaq. 0-100 km in 4.4 secunde nu in 8.5 secunde ca un diesel clasic de 2l. In plus tehnologia de pe cele 2 nu se poate compara.
Ti-am facut o paralela, ca pentru un om cu obloane de "electrica" la ochi, e vorba de lucruri care merita sau nu banii.
In ceea ce priveste mestecatul meu in cutie, as vrea sa iti vad levierul ala de Mercedes de la coloana de directie de la Tesla ta. Sau esti doar un papagal care bagi motorina dar o arzi electric?
Fie că ne place, fie că nu, Mercedes tinde de vreo 100 de ani să indice direcția industriei auto pentru următoarea perioadă( dacă mai țineți minte cum diseca presa auto fiecare model nou de S-klasse ca să vadă ultimele tehnologii apărute și astfel să preconizeze implementarea lor în mașini mai accesibile pt. muritorii de rând)
Vorba lui Inexo, în 10 ani nu vom mai recunoaște automobilul așa cum l-am știut până acum, iar Mercedes ne face o mică demonstrație, dictată desigur, de profilul clientului impresionat tot mai mult de ecrane și lumini ambientale.
E fix aceeasi imagine de interior de la prezentarea lui E sedan facelift.Cred ca e o eroare. Ma gandesc ca macar gurile de ventilatie vor fi diferite,ca la generatia antefacelisft.
N-ai inteles ce vrea sa spuna domnul asta. Pentru CERINTELE Bentley bateriile din anul de gratie 2019 nu ofera standardul de calitate care se doreste a fi oferit clientilor. Da,poti sa faci o masina electrica rapida, si cu autonomie de 500 km, umpland-o toata de baterii ca Tesla, dar nu poti sa mai pui pe ea inca o tona si jumatate de dotari premium si cele mai fine materiale si sa stea pe drum ca un supersport.
Clientii Bentley care platesc in medie 250.000 de euro pe o masina, nu poti sa ii satisfaci cu o tableta lipita pe mijlocul bordului si plastice ramase de la reciclare. In pachetul asta, aia cumpara un brand si o traditie cu o poveste a materialelor si a fabricarii lor si astea sunt grele si la propriu si la figurat.
In ceea ce priveste ecologizarea asta aproape fortata prin baterii auto, au mai fost voci avizate care spun ca tehnologia si-a cam atins apogeul fiind dezvoltata de zeci de ani. Ramane sa vedem ce ne rezerva viitorul, dar in nici un caz nu este de condamnat Bentley cu o traditie de 100 de ani ca nu se transforma de maine in Tesla.
Ultimele comentarii
77 in total