FIA a adoptat o serie de masuri pentru sezonul urmator care vor avea ca efect, cel putin pe hartie, mai multe depasiri, in ciuda faptului ca marea majoritate a echipelor s-au opus. Se pare ca au fost doar doua echipe de acord cu propunerile FIA, Mercedes si Williams.
Se pare ca vom avea al doilea mare premiu in SUA si anume la Miami si va fi un circuit stradal.
Americanii de la Liberty pana la urma au gasit solutia castigatoare...,safety car-ul pentru readucerea spectacolului in F1.Mai intai au testat terenul cu Haas si ale lor iesiri de la boxe, apoi in China a fost randul celor de la Toro Rosso sa se acroseze, iar acum fratii mai mari de la RedBull. Glumesc desigur, dar e material bun pentru conspirationisti, ca tot am vazut pe cineva mai sus comentand ca Bottas a luat-o prin bucatile ramase pe pista de la accidentul precedent pentru a abandona si probabil a-l lasa pe Hamilton sa castige, pentru ca orice pilot intelept isi doreste o pana la 300 km/h.
Mercedes a lasat cele 3 echipe ce le folosesc motoarele sa le ruleze la puterea maxima fata de precedentele 3 curse. Daca in cazul la Force India s-a vazut diferenta, echipa de uzina, nu a batut Ferrari nici macar acum.
Nu vad cum ar castiga Mercedes in Azerbaidjan. In momentul de fata Ferrari sunt peste ei atat in calificari cat si in cursa, in conditii normale. Poate dupa testele din 15-16 mai sa vina cu ceva nou la marele premiu al principatului monegasc, sau sa isi rezolve problemele cu pneurile.
Ultimele comentarii
256 in total