@Radu Nu conteaza daca va castiga o zecime sau o secunda, daca acel artificiu adus, in cazul de fata de Ferrari, incalca regulamentul. Si il incalca din moment ce la Monaco au fost interzise. La fotbal daca pui o mana sau un deget pe minge tot hent este.
Oricum Ferrari in momentul de fata au dureri mai mari de cap decat halo, oglinzile si aripioarele de deasupra lor.
Vettel s-a apucat sa critice VSC-ul (virtual safety car), la fel cum a facut-o si dupa cursa din China. Presupun ca in Australia totul a fost ok cu vsc-ul.
Tot el a declarat ca Ferrari au fost nevoiti sa schimbe pneurile de doua ori pentru ca le uzau mai mult decat ceilalti. Acum daca pneurile astea pentru Barcelona, Silverstone si Paul Ricard au fost facute sa nu se incalzeasca asa reoede si prin urmare sa dureze mai mult, cum de la Ferrari este exact invers?
Plictisitoare cursa. Noroc cu Alonso si pustii de pe la mijlocul plutonului care s-au depasit de ceva ori.
Strategia Ferrari da din nou roade. Pe de alta parte Vettel cu acelasi tip de pneu, dar mai nou, nu a putut sa se apropie de Verstappen care avea si aripa fata avariata. Poate ca problema Ferrari azi nu a fost ca Mercedes ar merge mai bine pe noile pneuri Pirelli.
@Popa Nu fii sarcastic daca nu ai cu ce.
http://www.planetf1.com/news/fia-clampdown-on-oil-replenishment-in-qualifying/
Sunt o gramada de alte articole pe subiect, daca asta nu te convinge.
Poate au invatat si chinezii putina italiana. :) Chiar nu stiam, mea culpa. Nu am vazut calificarile de azi, dar intreb pentru ca am citit un comentariu interesant: a mai scos Ferrari fum ca in calificarile/cursele precedente? Pentru ca de la acest mare premiu FIA a scos in afara regulamentului arderea uleiului in scopul optinerii de extra-performanta, asa ca s-ar putea ca plusul Mercedes sa fie minusul Ferrari.
Ultimele comentarii
256 in total