Lucrul asta nu va face altceva decat sa deschida poarta si pentru alte echipe sa gaseasca mijloace mai putin corecte cu care sa-si imbunatateasca performantele, atata timp cat FIA nu e instare sau nu vrea sa-si bata capul cu problema asta.
O sa fie interesant, precedentul a fost deja creat.
E ca si cum la o Olimpiada o tara sau mai multe inceput sa-si puna intrebari vizavi de sportivii altei tari si dupa ce Comitetul Olimpic investigheaza situatia (si ii prinde dopati pe sportivii, sa zicem italieni), ajunge la un acord cu acestia, dar la restul fraierilor nu le spune de ce s-a ajuns la acordul respectiv si in ce consta acordul.
Mai mult decat atat, momentul ce a fost ales pentru comunicat e de toata jena si e ales asa de prost de parca au vrut sa creeze un scandal, nu sa-l ascunda.
Se pare ca Mercedes are o problema cu pompa de ulei si de aici motoarele se opresc ca sa nu faca poc. S-a intamplat atat la echipa de uzina cat si la Williams.
Binotto ne minte in continuare ca Ferrari nu are viteza Mercedes sau RedBull.
Probabil ca in noul contract, daca va exista u nou contract, Vettel nu va mai avea statut de pilot numarul 1. Ceea ce intr-un fel mi se pare normal avand in vedere ca Leclerc e viitorul, plus ca anul trecut s-a descurcat destul de bine avand in vedere varsta lui cat si presiunea care este la o echipa precum Ferrari.
In alta ordine de idei, FIA si Ferrari au ajuns la o "intelegere", la care noi oamenii de rand nu avem acces, vizavi de viteza pe care masinile italienilor a capatat-o peste noapte dupa pauza competitionala de vara trecuta si care a disparul la fel dupa ce RBR si Mercedes au inceput sa faca galagie. Altfel spus, daca forumul international nu-i prindea cu pisica vopsita, nu exista aceasta intelegere.
Ultimele comentarii
256 in total