@5&7 in ecuatia aia cu pneurile unde intra depasirea lui Vettel asupra lui Hamilton in primele viraje si faptul ca dupa doua tururi avea 2+ secunde in fata? Sau de ce in antrenamentele premergatoare cursei, speed trap-ul a zis ca Ferrari are 4km in plus?
Era un articol mai acum doua zile pe motorsport depre uleiul dezvoltat de Shell&Ferrari care conform domnului de la Shell, e responsabil pentru 20% din performanta pe care Ferrari o are de vreo 3-4 curse incoace.
Aceeasi istorie, alt invingator. Vettel a manageriat distanta fata de Hamilton. Cand a pus piciorul pe pedala in primele ture si dupa ce a iesit de la standuri, a zburat de langa Mercedes asa ca alea 5 sau 11 secunde de la final nu reflecta realitatea.
Spectacol nu mai avem nevoie in F1.
La Monza o sa fie la fel, decat ca acolo vom avea un 1-2 Ferrari.
Hamilton a devenit pilotul cu cele mai multe "pole positions" la Spa, depasindu-i pe Senna si Fangio care aveau cate 4 amandoi.
Nu-i rau pentru un norocos fara talent.
RBR isi promoveaza produsele in F1, cum de altfel face si in celelalte sporturi in care sunt implicati. Publicul lor tinta nu are 37+ ani, asa ca nu vad de ce ar avea nevoie de Alonso. Mai mult decat atat nicio echipa cu capul pe umeri nu ar lua un pilot pe care dupa ce ca il platesti o caruta de bani, in nenumarate randuri face referire la cat de rahat e materialul pe care il are la dispozitie. Chiar daca acel material e de rahat, el e angajatul la McLaren. Nu mai are rost sa mentionez ce s-a intamplat la McLaren cu Hamilton sau la Ferrari cu Marchionne la Ferrari. Si toate astea au un comun un singur lucru: Alonso.
Ultimele comentarii
256 in total