Sa incep cu partile bune. Formula 1 are un viitor bun cu Verstappen si Leclerc. Primul a fost absolut exceptional la inceputul cursei cand in cateva ture a crosetat tot ce s-a putut. Evident are o masina mai buna ca Leclerc, dar monegascul va avea sansa lui incepand cu anul viitor sa ne arate adevarata valoare. Frumos si duelul dintre Hamilton si Vettel dupa intrarile la boxe si desigur cel de la inceputul cursei. Poate strategii de la Ferrari vad si ei cum e sa iei startul cu doua masini de pe prima linie si cum trebuie sa te aperi; sau Vettel, ca pana la urma nu stim exact ce au discutat ei la Monza de le-a iesit asa bine.
Trecand la partea mai putin frumoasa a cursei, ordinele de echipa, singura scuza pe care o poate avea Mercedes la abordarea ei e ca Bottas nu mai avea sanse la campionat, dar asta nu prea schimba cu nimic atmosfera stanjenitoare de la sfarsitul cursei, culminand cu interviurile de dupa.
Perez e in F1 doar datorita "talentului" lui Slim, cum de altfel din pacate mai sunt si altii cu "talentele" dupa ei pe la alte echipe in timp ce pilotii de valoare nu-si mai gasesc loc. Ferrari are nevoie de un viitor, pentru ca Vettel nu mai intinereste si in momentul de fata nu pare capabil sa-l bata pe Hamilton, iar Lecrerc e viitorul. Plus ca Ferrari nu-s tocmai asa rupti in partea dorsala ca sa aiba nevoie de banii lui Slim.
Leo, nu tb sa asculti ce spun "inginerii" de aici. Sunt date oficiale pe siturile straine de specialitate, cum de altfel sunt nenumarate articole pe latura tehnica a discutiei vizavi de cine are o masina mai buna si mai ales de ce. Daca ai avea putina curiozitate sa le citesti nu ai mai veni aici sa te dai mai inteligent decat altii de comenteaza aici.
Strict legat de ce spune Vettel, e putin probabil sa se intample. E mai probabil sa castige campionatul daca abandoneaza Hamilton pe undeva decat ca el sa castige toate cele 6 curse ramase. Dupa sutul in fund luat la Spa, Mercedes cred ca a lucrat 24/24 si rezultatele se vad, masinile lor nu mai au aceleasi probleme cu uzarea prematura a pneurilor.
Dar ce ati vrea sa declare? Ca echipa e jenanta si el la fel? Exista un PR la orice echipa, plus ca pilotii nu pot spune tot ce le trece prin cap, lucru mai mult ca sigur stipulat in contractele lor. Acum ceva timp Prost, pe vremea respectiva la Ferrari, s-a apucat sa critice echipa, si dupa putin timp i-au facut bagajele italienii.
Cred ca una din greselile pe care Ferrari le face e sa aiba o echipa strict italiana, mai putin pilotii bineinteles. Inteleg nationalismul, dar F1 s-a schimbat si se schimba in continuare, iar abordarea lor e desueta si gresita din punctul meu de vedere. Pana la un moment dat lucrul asta a tinut probabil si prin prisma faptului ca Ferrari a stat tot timpul in F1, ca motorist si totodata ca echipa, pe cand alti motoristi nu prea au avut echipele lor, si dupa un anumit timp s-au retras partial sau total. Acum au de a face cu alta competitie si se pare ca strategia lor nu mai da rezultatele dorite.
Sper ca la anul sa il lase pe Lecrerc sa alerge liber, asa cum cu ceva timp in urma McLaren i-au dat sansa asta lui Hamilton desi aveau in echipa un dublu campion mondial.
Din pacate cele mai spectaculoase imagini au fost cele cu panorama circuitului din elicopter. Cursa a fost plctisitoare in partea superioara a clasamentului si aproape plictisitoare in rest. Nu inteleg cum masina Ferrari a lui Vettel cu niste cai putere in plus si cu pneuri cel putin pe hartie mai performante in al doilea stint nu a putut sa se apropie de Max sub nicio forma.
La prima vedere campionatul la piloti e terminat, dar daca Hamilton abandoneaza o cursa si Vettel o castiga, lupta devine mai interesanta.
Ultimele comentarii
256 in total