Bugetul Mercedes pe 2017 a fost mai mare cu aproximativ 30 milioane lire sterline decat cel al Ferrari.
Formula1 e relativ plictisitoare de pe la inceputul anilor '90. De atunci in fata a fost o echipa cel mult doua care s-au batut pentru suprematie, iar pentru restul a ramas locul 3. Au fost in fata si au dominat autoritar McLaren, Williams, McLaren/Ferrari, Ferrari, RBR si mai nou Mercedes. Tot la inceputul anilor '90 componentele electronice au inceput sa-si faca simtita prezenta, iar cu ajutorul lor diferite echipe s-au situat in partea gri a regulamentului. Regretatul Senna a murit cu convingerea ca Benettonul lui Schumacher nu era tocmai regulamentar.
Si acum unii dintre noi, de dragul spectacolului, li se pare normal ca la o echipa sau alta sa i se permita anumite artificii care nu sunt tocmai legale. Dar in tot "favorizatul" asta al Mercedesului de ce nu va puneti spre exemplu intrebarea asta: de ce nu i-a penalizat FIA pe Ferrari pentru ce aveau in neregula la masina? Pentru ca este evidenta diferenta de putere a Ferrari in linie dreapta acum fata de ce s-a intamplat cu precadere incepand cu cursa din Canada, cum foarte bine este explicat in linkul pes de Testarossa mai sus.
As vrea sa va intreb in perioada '79-'00 ce gigant i-a impiedicat pe Ferrari sa nu castige nimic la constructori? Dar cand castiga Vettel si RBR?
Intr-un interviu dat de Ecclestone acum vreo doua saptamani celor de la Motorsport, daca nu ma insel, acesta a spus ca Ferrari a revenit la era pre Todt-Brawn, era in care partea de F1 era strict delimitata de restul companiei, si cand rezultatele au fost altele.
Va place sa nu vedeti padurea de copaci. Problema e la Ferrari, ca va place sau nu.
Zvonurile zic ca FIA ar fi instalat un al doilea senzor care sa monitorizeze comportamentul bateriei la Ferrari, pentru ca timpii lor de doua curse nu numai ca sunt departe de Mercedes (lucru ce poate fi atribuit si updaturilor aduse de germani dupa Spa), dar sunt langa RBR ca si performanta.
Nu stiu de ce lumea il arata cu degetul pe Hamilton. Ordinul a venit de la boxe. Ce trebuia sa faca atunci cand Bottas a incetinit, sa incetineasca si el? Asta e. Nu e frumos, dar pana la urma regulamentul le permite.
Faptul ca la altii manevrele astea au fost mai elegante nu schimba cu nimic lucrurile. Ordine de echipa au existat, exista si vor mai exista.
Oricum Vettel si Ferrari nu pierd campionatele pentru "mutarea" de azi.
Ultimele comentarii
256 in total