E destul de trist ca bucuria pe care ti-o aduce un sport, sa fie raul altuia. Ma mir cum de l-a uitat pe Hamilton, ca sa fie "poezia" intreaga, dar sunt sigur ca ii va gasi o karma si astuia, poate nu acum, dar undeva in viitor.
Pana atunci, 83.
Sper sa fie o cursa frumoasa maine.
Are dreptate, dar dupa regulile astea joaca si ceilalti. Nu e de vina Mercedes, Ferrari sau RBR ca McLarenul lui s-a transformat in Minardi.
@automarket "optim" n-are grad de comparatie.
Probabil ca cel mai bun pilot din istorie este si va ramane Fangio. Mi-e greu sa cred ca va mai fi alt pilot care sa castige cu 4 constructori diferiti, mai ales ca atunci conta pilotul si nu in asa mare masura masina. Era o gluma pe vremea aia care zicea ceva de genul ca nu are rost sa investesti inmasina, mai bine il iei pe Fangio ca pilot.
@serban
In primul postarile mele nu sunt "dedicatii" pentru tine si nu am nici cel mai mic interes sa te provoc pe tine. De ademenea nu-mi aduc aminte sa fii spus ca tu ai zis ca Mercedes a fost favorizata. E posibil sa fii spus, dar eu nu ma refeream la ce zice x sau y, ci in general.
In al doilea rand pentru ca tie sau altuia i se pare ca un pilot sau altul e penalizat mai mult sau mai putin pentru acelasi lucru, e strict parerea lor pentru ca nu au nimic palpabil cu care sa demonstreze ca lucrurile respective sunt facute cu intentie, pentru ca daca ar fi asa, Ferrari ar fi fost primii care ar fi protestat si nu am facut-o. Vreau sa-ti reamintesc ca Vettel si Raikkonen au fost penalizati primul cu 5 secunde si al doilea cu 10 secunde pentru "acelasi" lucru. Presupun ca ar trebui sa trag concluzia ca FIA trage cu Vettel, nu?
Iar in al treilea rand, jentile folosite de Mercedes NU au fost si nici NU sunt ilegale. Astea sunt presupunerile si parerile unor oameni bazate in momentul de fata pe nimic. Atat cat regulamentul nu are nimic cu problema respectiva, ele sunt legale. Iar daca crezi ca RBR au avut acelasi lucru ca Mercedes si a fost declarat ilegal acum cativa ani, ai un clip pe Motorsport in care explica in amanunt care e diferenta dintre cele doua "inventii".
In final, pot sa critic Ferrari sau pe altcineva cat vreau eu atat timp cat aduc niste argumente palpabile si mai ales atat timp cat o fac civilizat si pot fi si fan Jiul Petrosani pentru ca asta nu conteaza. Sunteti destui aici care credeti ca Ferrari e Dumnezeu, asa ca unul in plus sau in minus, nu conteaza. Dar asa ca fapt divers, nu am fost niciodata fan al unui motorist ci al unor piloti, iar in momentul de fata sunt al lui Hamilton.
Am zis eu ca daca cei doi sunt in pozitiile respective i-au avantajat pe Ferrari, acum sau in oricare alta postare a mea?
Ai vazut in vreo postare a mea ca acuz pe cineva fara a aduce niste argumente? Discutiile aici au mai tot timpul intorsatura asta ca Ferrari e cea amarata si luata la suturi din toate partile. Au argumente palpabile cei care sustin lucrurile astea? Desigur ca nu. E mai usor sa zici probabil ca favoritii tai sunt dezavantajati pentru ca asa crezi tu decat sa vezi ca de fapt nu se ridica la nivelul numelui pe care il au pe "tricouri".
Acelasi lucru e valabil si vizavi de jentile celor de la Mercedes. "Ferrari nu castiga pentru ca Mercedes in cardasie cu FIA ii fura si ii lasa pe germani sa triseze cu niste jenti neregulamentare" sau cu mai stiu eu ce. Nu Mercedes trebuie sa demonstreze ca jentile erau plusul, ci Ferrari. Si Ferrari in afara de marele premiu texan, au fost in spatele la Mercedes si/sau RBR, deci nu din cauza asta nu au castigat ei.
De ce nu a castigat Ferrari inainte de hegemonia celor de la Mercedes, cand Vettel era la RBR, sau de ce nu au castigat inainte de a veni Schumacher la ei? Tot Mercedes cu FIA ii sabotau?
Ultimele comentarii
256 in total