Mda, tot staff-ul Mercedes s-a spanzurat deja :))
"1. Sebastian Vettel GER Scuderia Ferrari 1:17.182 (H) T2D3
2. Kimi Raikkonen FIN Scuderia Ferrari + 0.039s (H) T2D4
3. Fernando Alonso ESP McLaren F1 Team + 0.602s (H) T2D4
4. Daniel Ricciardo AUS Aston Martin Red Bull Racing + 0.865s (H) T2D2
5. Carlos Sainz Jr. ESP Renault Sport Formula One Team + 0.910s (H) T2D4
6. Kevin Magnussen DEN Haas F1 Team + 1.178s (SS) T2D3
7. Pierre Gasly FRA Red Bull Toro Rosso Honda + 1.181s (H) T2D3
8. Lewis Hamilton GBR Mercedes AMG Petronas Motorsport + 1.218s (US) T2D2
9. Romain Grosjean FRA Haas F1 Team + 1.230s (US) T2D4
10. Valtteri Bottas FIN Mercedes AMG Petronas Motorsport + 1.378s (US) T2D2"
-rezultatele de anul trecut din teste
Unii dintre voi urmariti degeaba fenomenul....
Interesant cate abordari aerodinamice diferite o data cu noile schimbari regulamentare. Ramane de vazut cine a tras cartea castigatoare. Saptama urmatoare vor veni si primele teste oficiale si vedem care se "invarte" mai bine.
Desi in imagini pare mai aprinsa culoarea, mai mult ca sigur e aceeasi rosso corsa, iar culoarea si/sau aerodinamica conteaza mai putin daca la sfarsitul zilei te urci pe cea mai inalta treapta a podiumului, pentru ca nu colectia primavara-vara de la Milano.
Istoria succesele McLaren si Ron Dennis se confunda, poate asta e motivul pentru care are actiuni la McLaren. Pana inainte de anii 2000 in afara de Ferrari nu prea au fost contructori care sa fie implicati in F1 atat ca motoristi cat si ca producatori de sasiuri, F1 a fost mai mult o pasiune si mai putin, bani.
Ultimele comentarii
256 in total