Bravo Bottas!
Ca prime impresii Williams sunt intr-o liga a lor pe undeva aproape de Formula 2. In regim de cursa RBR par destul de aproape de Mercedes si Ferrari, de fapr Verstappen pare, Gasly mai are de crescut. Renault dezamagitori. Cred ca cea mai animata parte a cursei a fost cea legata de punctul in plus acordat pentru cel mai rapid tur. Noile "imbunatatiri" aerodinamice nu au adus spectacolul asteptat. Ferrari par a fi marii pierzatori dupa testele din iarna. Presupun ca nimeni nu se astepta sa-l lase pe Leclerc sa treaca de Vettel.
Ca statistica echipa care a inceput sezonul cu 1-2 in prima cursa, a castigat campionatul mondial, iar invingatorul a devenit si campion mondial in acel an, asa ca istoria e cu Bottas.
Faptul ca Mercedes e pe primele doua locuri nu garanteaza victoria maine. Hamilton parca are 6 pole positions in Australia si doar doua victorii. Multe se pot intampla, iar primul lucru ce trebuie luat in calcul e managementul pneurilor.
Vedem maine...
Expertii se asteptau ca masinile sa fie mai incete ca anul trecut.
"Expertii" ne explicau mai intai cat de nedumeriti sunt de masina proasta facuta de germani in timpul testelor de iarna, iar mai apoi cum de fapt Ferrari nu apasa pe pedala cat pot in antrenamentele libere.
Daca nu au probleme cu pneurile (ca in anii precedenti), Mercedes e deja favorita la castigarea campionatelor anul asta, pentru ca atunci cand un pilot ca Bottas e cu 0.6 secunde mai rapid decat concurenta, e grav.
Mercedes a venit cu un pachet aerodinamic nou, dupa rezultatele mai putin bune de saptamana trecuta.
Vettel l-a sabotat voit sau nu pe Leclerc, care trebuie sa astepte ca mecanicii sa repare masina dupa ce primul a facut o excursie in barierele de protectie.
RBR par mai solizi ca anul trecut.
Nu stiam ca sunt obligat sa scriu despre Ferrari de bine. Automarket nu este un fanclub Ferrari. Mai mult decat atat, ce am postat mai sus, chiar este de bine, dar probabil anumite lipsuri te impiedica sa vezi padurea de copaci.
Ultimele comentarii
256 in total