In afara de modul constant in care Mercedes castiga, apropo e prima data dupa '92 cand o echipa face 1-2 in primele 3 curse, nu pot sa nu remarc acelasi mod constant cand strategii Ferrari isi trag cateva gloate in picioare. L-au lucrat in cel mai penibil mod pe Leclerc.
Bravo Mercedes si bravo Hamilton. Ham a devenit al doilea pilot dupa Schumi care a fost la conducerea curselor in mai mult de 4000 de ture.
Per total cursa a fost cumplit de plictisitoare din pacate.
Ce s-a adeverit, ca Ferrari au fost mai rapizi in testele de iarna, sau mai rapizi in cursa precedenta? Cum nu e Ferrari pe primele doua locuri, cum incepeti sa va vaitati ca niste babe. Halal fani.
Faptul ca esti in pol position nu garanteaza castigarea cursei.
Nimic nu mai e cum a fost odata, sau aproape nimic. Lumea evolueaza, realitatile se schimba chiar daca asta imi place mie sau altora.
Calificarile impartire in 4 sesiuni sunt doar o propunere, nimic mai mult in momentul de fata. Americanii iau in considerare orice oportunitate in care sa faca F1 atractiv si cat mai comercial pentru ca pentru ei inainte de toate este o afacere, iar afacerile nu se fac cu inima.
Ultimele comentarii
256 in total