Cam asa ar trebui sa arate cursele de F1, cel putin ca partea a doua a marelui premiu austriac.
I-a crosetat Max pe toti cu motor Honda. Era un distins domn acum ceva timp la McLaren care nu prea ii convenea nimic. Interesant este ca atat McLaren cu alt motor merge mai bine decat cu Alonso, cat si alta echipa cu acel hulit motor Honda, se descurca mai bine.
Sa speram ca spectacolul nu a fost doar cursa asta si ca va mai urma.
Pe hartie pare a fi o cursa interesanta maine, cu Vettel mai in spate, fara Mercedes pe primele doua locuri si cu strategii diferite in ceea ce priveste pneurile de start.
@ciocu mic....unde nu e nici Dzeu nu cere
Mda, si daca era luna plina in fiecare marti, tot 3 titluri avea, dar a ramas la doua si cam asta conteaza. La sfarsitul anului asta mai fraier decat Alonso probabil va avea 6 bucati, iar istoria isi va aduce aminte mai de graba de el decat de Alonso.
Plictiseala din F1 nu are legatura cu echipa/pilotul pe care il sustii. Nu sunt in niciun caz fac Ferrari sau Vettel si sunt intru-totul de acord cu cei care se plictisesc. La cursa din Franta dupa primele 5 tururi m-am apucat sa fac si alte treburi prin casa si mai aruncam cate un ochi cand se agitau putin cei de la Sky, si nici macar nu am avut rabdare sa vad finalul cursei. Imi place sa castige Ham, dar intr-un sezon cel putin la fel de animat ca cel de anul trecut.
Problema majora in F1 nu e Liberty Media, problema e mai veche. In sportul asta regulile se schimba cu acceptul jucatorilor si asta nu e bine. Imaginati-va ca in fotbal, sa zicem, vine UEFA si vrea sa schimbe niste reguli pentru un motiv anume, dar mai intai trebuie sa treaca pe la Real Madrid, Liverpool, PSG sau Juventus, iar fiecare din astea 4 echipe isi doresc sau nu schimbari, si ameninta ca daca nu sunt pe placul lor nu mai participa.
Deja pneurile, drs si alte probleme ale F1 sunt pe planul 2.
Ultimele comentarii
256 in total