# Pilot Echipa TIMP GUME Tururi
1 Massa Williams 1m19.726s SS 168
2 Ricciardo Red Bull 1m19.900s US 89
3 Vettel Ferrari 1m19.906s S 168
4 Hamilton Mercedes 1m20.456s S 49
5 Bottas Mercedes 1m20.924s S 86
6 Ocon Force India 1m21.347s SS 142
7 Hulkenberg Renault 1m21.589s S 58
8 Magnussen Haas 1m21.676s S 81
9 Kvyat Toro Rosso 1m21.743s S 83
10 Vandoorne McLaren 1m22.537s S 80
11 Wehrlein Sauber 1m23.336s S 47
12 Ericsson Sauber 1m23.630s S 53
13 Palmer Renault 1m24.790s S 15
@Mircea, gandirea ta este la fel cu cea a celor de la Mclaren: Infecta. Honda nu o sa termine motorul pentru ca se distreaza ca Vettel a fost penalizat si sunt mahmuri, iar la sfarsitul weekend-ului cand Vettel e pe podium si Ferrari ia puncte, inginerii de la cum zici tu 'cea mai titrata echipa" sunt in doliu si nu isi revin decat atunci cand Vettel este penalizat din nou.
@Mda
Tehnic vorbind o sa scada puterea motorului, deoarece gazele arse si nearse nu mai ies direct afara ci sunt recirculate de acel sistem electronic pana cand emisia este in parametrii. Astfel, motorul nu mai functioneaza la capacitatea maxima si astfel o sa fie o lipsa de putere, putere pe care o poti creste schimband turbina cu o turbina mai mare, marind cuplul cu o cutie de viteze mai scurta.
Despre consum depinde de fiecare. Odata ce o calci consuma. Mie personal mi s-a stricat sonda Lambda la o masina 1.8 benzina aspirat, cea de dupa galeria de evacuare (masina mea are 2 sonde Lambda sa fie EURO5) si surprinzator masina era mult mai sprintena, agila cu acceleratii mai rapide si cu consum mai mare. Dupa ce s-a reinlocuit sonda brusc masina a devenit din nou mai lenesa.
Deci nu poti avea aceleasi performante de la acelasi motor, aceeasi cutie cu soft-uri diferite.
Mergeti la orice reprezentanta Volkswagen, intrebati-l pe orice inginer (si sa va raspunda sincer) ce se intampla la schimbarea soft-ului pentru ca masina sa fie EURO5 sau EURO6 real.
TDI-urile o sa devina SDI-uri cu o turbina.
Benzinele turbo sunt viitorul si benzina mereu a fost la putere (vezi in motorsport). Doar nemtii au putut sa scoata ceva putere din motoare diesel in 4 cilindrii cu 150,170,200 cai, pe cand japonezii si americanii abia acum ajung pe la 150-160 cai pe cele diesel.
Ultimele comentarii
49 in total