Si eu care credeam ca Mercedes imprima tendintele, si nu e cel care se grabeste sa se inscrie in ele... :P
Downsizing-ul presupune reducerea cilindreei sau a numarului de cilindri in cazul de fata, in consecinta rezultand un motor cu gabarit, greutate si frecari interne diminuate.. automat asta duce la un consum mai mic...
Parerea mea e ca atat timp cat constructorii afirma sus si tare ca obtinerea unei puteri mai mari dintr-o cilindree mai mica, nu se face in detrimentul fiabilitatii, downsizing-ul este o idee buna... Daca motorul mic, supraalimentat cu ajutorul turbocompresorului este solutia pentru a mai castiga timp pana la epuizarea resurselor de petrol, atunci asa sa fie!
Tot ce vad aici e Mercedes, BMW (respect!) , Volkswagen si Porsche... sa inteleg ca potrivit celor 65 de membri ai juriului, japonezii, francezii si italienii sunt cvasi-inexistenti in crearea unor motoare performante?!
Daca sunt membri ca Dan Vardie, care vine din partea Romaniei, si este in acelasi timp Senior Editor al revistei AUTOSHOW controlata de trustul de presa german Burda, atunci imi dau seama de obiectivitatea lor... Hai sa fim seriosi! Pe cine pacalesc ei?!
Dan Vardie este cu siguranta o marioneta a unui concern german cu interese deloc ortodoxe... nu stiu despre ceilalti, dar de obicei daca este un mar stricat intr-o fructiera le strica pe toate celelalte...
Bravo lor !!!
insa a resuscita simtul civic al romanilor e o misiune extrem de dificila... nu imposibila, dar foarte dificila... schimbarea vine din fiecare dintre noi
Ultimele comentarii
137 in total