Japonezii astia m-au fascinat intotdeauna... au asa o genialitate copilareasca... am cunoscut cativa japonezi odata... pur si simplu n-ai cum sa nu-i simpatizezi... sunt ordonati, disciplinati, respectuosi si foarte muncitori :)
Legat de ideea asta a lor, sa stiti ca au dreptate: intotdeauna ai sanse mai mai de supravietuire intr-un banc de pesti, decat ca pestisor singur :))
Acum serios... luand in calcul ca masinile se inmultesc, iar soselele nu devin mai late, ar putea fi o solutie de viitor pt decongestionarea traficului.
Japonezii astia m-au fascinat intotdeauna... au asa o genialitate copilareasca... am cunoscut cativa japonezi odata... pur si simplu n-ai cum sa nu-i simpatizezi... sunt ordonati, disciplinati, respectuosi si foarte muncitori :)
Legat de ideea asta a lor, sa stiti ca au dreptate: intotdeauna ai sanse mai mai de supravietuire intr-un banc de pesti, decat ca pestisor singur :))
Acum serios... luand in calcul ca masinile se inmultesc, iar soselele nu devin mai late, ar putea fi o solutie de viitor pt decongestionarea traficului.
Baiatule nu te imprastia intr-o mie de parti ! Asta-i logica de balta la tine! Era vorba STRICT de Volvo V50 ! S-a afirmat ca Volvo V50 e mai sigur decat Renault Laguna 3. DE CE este V50 mai sigur decat o LAGUNA? Argumenteaza! Nu ma lua pe mine cu CitySafety si alte balarii care nu se regasesc pe v50 ! Si mai scrii de amplasarea motoarelor de parca la Renault ar fi altfel... esti varza!
Sa minimalizezi importanta testelor EuroNCAP este o alta marsavie! EuroNCAP este cel mai puternic si mai influent organism independent de evaluare a sigurantei. Nu am fi fost unde suntem azi ( cu toate declaratiile emfatice de la Volvo), daca n-ar fi fost EuroNCAP . De ce sa nu spunem lucrurilor pe nume? Problema ta este de fapt ca Renault e sigurul constructor cu 12 modele de 5 stele la EuroNCAP, iar in momentul de fata Renault ocupa pozitia de lider in siguranta auto.
Totusi ambele marci au contributii importante la cresterea sigurantei. La fel cum are si Mercedes. Sa nu uitam ca ei au inventat celula de supravietuire... asa cum Renault a inventat servofrana, airbag-ul anti-alunecare sau centura pretensionata cu limitator de efort integrat (2001), dar nu despre asta e vba aici... alta e esenta problemei: Automarket a testat V50. Cum este Volvo V50 mai sigur decat Laguna Estate? Nu mi-ai raspuns. Ai trecut ca Voda prin loboda la inovatiile in materie de siguranta ale Lagunei, dovada ca n-ai nicio treaba in domeniu...
Acum o sa te intreb eu :
Ai condus mai mult de 100 de masini in viata ta? (nu vbesc de condus in parcare)
Ai pus vreodata mana pe vreo cheie sa desfaci motoare si cutii de viteze?
Ai studii in domeniu cu diplome si nenumarate cursuri de perfectionare?
Daca raspunsul este "nu" la oricare din intrebarile astea, atunci ciocul mic si joc de glezne!
@Castravetele
Ptr ca o controversa sa fie constructiva, ambii oponenti trebuie sa fie cat de cat la acelasi nivel, iar tu nu vii cu absolut nimic. Sa fiu sincer, eu de obicei nu ma complic cu jeguri ca tine, insa eu scriu pentru cei care au cap sa priceapa, nu ptr tine. Diferenta de clasa dintre noi doi este evidenta.
Laguna estate
– Airbag-uri frontale bi-volum de noua generatie cu captor
la glisiera scaunului soferului
(pentru a adapta deschiderea la talia si la pozitia ocupantului).
• Deschidere adaptata la morfologia conductorului
• Protejaza capul si toracele
– Dubla pretensionare
• Mentine solidar cuplul scaun-ocupant in caz de soc
– Limitatori de efort
• Diminueaza presiunea centurii asupra cavitatii toracice
– Traverse anti-alunecare.(pentru toti ocupantii)
• Impiedica alunecarea pe sub centura a ocupantilor si ranirea in zona genunchilor si abdomenului .
– Scaune primitoare fara armaturi si cu tetiere tip virgula de noua generatie (tijele culiseaza in tetiere)
• Protejeaza impotriva loviturilor la ceafa in caz de soc din spate.
• Protejeaza spatele ocupantului in caz de soc de intensitate medie
– Padding dublu
• Protejeaza picioarele
– Structura vehicul cu deformare programata
• Absoarbe o parte din energia socurilor si protejeaza ocupantii
IMPORTANT! >
– Captor dublu pentru soc lateral in usile fata.
• Reduce la jumatate timpul de declansare al airbag-urilor laterale ( => testele au aratat ca asigura o protectie la impact lateral la o viteza de 75 km/h spre deosebire de Volvo v50 care are testul facut la doar 50 km/h)
– Airbag-uri cortina
• Protejeaza in caz de soc lateral.
– Airbag-uri duble torace-bazin de noua generatie
cu 2 camere independente la presiuni diferite.
• Protectie eficienta in cazul “socurilor la stalp”
• Protejeaza fara sa raneasca: presiune adaptata la ceea ce poate sa suporte zona protejata a corpului
Niciun vehicul nu reuneste atat de multe echipamente de siguranta ca Laguna.
Ultimele comentarii
137 in total