Fratilor , dar au competitie serioasa din Romania , Pininfarina, Bertone, Giugiaro... ar trebui sa-si regandeasca strategiile ca altfel nu va vor putea face fata...
-Cumperi un apartament si iei un spark ca n-am loc de parcare pentru tine langa bloc... un loc de parcare, 2 spark-uri, asa-mi merge si mie afacerea...
Ce poti sa te astepti de la cineva care isi spune "jiji" ? gradul tau de inteligenta ne loveste in fata ca o duhoare de peste stricat... pe de alta parte NeoGalaxy ai zice ca e cel mai titrat analist economic de la Marx incoace sau cel putin un CEO in cadrul stelutei in 3 colturi din Stuttgart... n-are rost sa mai continui...
hai sa va spun eu cum sta treaba pentru ca eu am prins ceva... eram mic, dar imi aduc aminte foarte bine de Twingo la inceputul anilor '90, care atragea simpatie din partea tuturor... chiar era o masina amuzanta ,care te indemna la distractie, iar ca urmas al lui Renault 5 (R5), se ridica la asteptarile fanilor... Twingo depasea in popularitate peugeot 106 sau citroen AX... Se poate spune ca pe vremea aia, altceva in afara de Lastun , Fiat 500, Panda si Twingo nu prea vedeai pe strada... Nici prin vis n-apareau nume gen Aygo>C1>107, Ka, i10 :))
Renault este unul din pionierii clasei mini/mici...
Twingo a fost inlocuit In 2004 de Modus, care in ciuda a numeroase inovatii si inaltei calitati percepute, nu a avut succesul scontat in Romania si nici pe alte piete... Se pare ca pretul prea ridicat a fost cauza principala... In 2007 s-a facut revenirea la Twingo... Din pacate, printr-o eroare de calcul, conducerea Renault a decis retragerea Twingo din numeroase tari europene, printre care si Romania, pe motiv ca nu se va cere... C1,107, Aygo,i10 au dovedit contrariul...
Twingo s-a vandut in 2.4 milioane unitati din 1992 pana in prezent, iar calitatea este peste media a ceea ce se produce azi in clasa mini. Cel putin asa sustin specialistii. Ma puteti completa daca voi considerati ca ar mai fi lucruri importante de adaugat :)
Ultimele comentarii
137 in total