Scrieti-mi si mie va rog daca Citroen declara vreo modificare la setarile suspensiei fata de versiunea in 5 usi... pentru ca la testul Megane-ului Coupe ati sustinut ca "setarile si calibrarea suspensiilor noului Megane Coupe nu difera cu absolut nimic fata de cele ale variantei hatchback " ... ceea ce reprezinta un neadevar !
Fata de Bicorp , Megane Coupe ofera:
*Arcuri de suspensie intarite
*Un sasiu mai rigid gratie unei bare antiruliu cu un diametru marit
*Garda la sol mai joasa cu 12 mm fata de Megane Bicorp
Ideea e ca Megane Coupe nu merita in niciun caz nota mai mica la tinuta de drum fata de C4. Megane Coupe nu are in niciun caz ruliu mai mare pe viraje decat masina asta. Incercati sa fiti mai putin subiectivi data viitoare. Multumesc !
Mare romancier esti ! crezi ca daca scrii mult esti neaparat convingator? :)) pe langa asta vad ca ai personalitati multiple... scrii ceva, iti raspunzi... esti afectat rau baiatu !:))
Treaba sta in felul urmator: daca in cazul masinilor normale 40-50% din vanzari sunt diesel, la SUV-uri si limuzinele de lux procentul asta e mult mai mare dintr-un motiv simplu: CONSUMUL ! Da, stiu ca e greu sa conceapa bibilica ta, dar majoritatea bogatasilor chiar se gandesc la consum.
Oricum ce vezi tu pe strazi e rezultatul boom-ului de vanzari din anii trecuti; acum segmentul SUV-urilor stagneaza.
Ca sa-ti intre in cap o sa ma repet: S250 CDI are consumul de 5.9% mixt si nu le spui tu inginerilor ce sa ia in calcul cand dau consumul asta ! (>punctul 5bis) Slava domnului ca stii sa numeri doar pana la sase, altfel ne plictiseai de moarte aicea...
Citez:
"Nu ne-a placut
Sistemul audio slab in comparatie cu Clio "
Ba voi sunteti TOTAL pe dinafara!
Sistemul audio este acelasi cu cel de pe Clio normal... adica Radio cd-mp3 4X20W + 2 tweetere, cu afisaj separat si satelit de comanda volan. Optional se poate si mai mult.
Daca asa ati facut intregul review, apai m-am lamurit...
Eu cred ca nu prea aveati ce sa scrieti la minusuri si v-ati gandit sa inventati, nu-i asa?
Daca asta se foloseste, ce sa ne ascundem dupa deget ?!
Ar fi culmea acum sa ceri industriei auto premium sa acorde titlu nobiliar bietelor animale inainte sa le jupoaie, ca nu-ti convine tie situatia...!
PS: Forul mondial al taurilor protesteaza vehement si ameninta ca proprietarii cheilor de Audi vor fi primii luati in vizor...
Intr-adevar istoria Renault este foarte frumoasa si interesanta, insa ar mai fi cateva lucruri de completat:
*in 1898 Louis Renault a inventat cutia de viteze, priza directa (turatia vilbrochenului este egala cu tuatia arborelui secundar al cutiei de viteze) si amortizoarele hidraulice
* in 1902, Renault a brevetat supraalimentarea cu turbocompresor
*Laguna a fost prima masina care a obtinut 5 stele la testul de siguranta a pasagerilor la EuroNcap :)
*Din istoria contemporana trebuie mentionat "Contractul Renault 2009" prezentat de presedintele Carlos Ghosn in 2006 ce are la baza 3 angajamente: Calitate, Profitabilitate, Crestere.
PS: Clio 3 a iesit masina anului in Europa in 2006, nu 2005
Ultimele comentarii
137 in total