cica " lucru neanticipat de VW " :))
Hai lasati-o ca macane! Puneti niste vanzari inexistente pe seama proastei organizari sau intentiei de a scapa de pe stoc de motorizari prea putin cerute cum e 1.8 TSI 160cp... Pacat totusi ca va lasati asa manipulati de niste siretlicuri vw...
Ma face sa rad gogu........ pai KOLEOS-ul reprezinta exact ceea ce ixyz35 nu va fi niciodata: un crossover ADEVARAT din toate punctele de vedere, cu toate ingredientele care au facut din aceasta clasa cel mai mare succes comercial in ultimii 10 ani !
Asta inseamna o masina perfect adaptata ecapadelor off-road pe trasee cu grad de dificultate mediu, dar si conditiilor de trafic urban aglomerat... Un crossover ADEVARAT inseamna sa poti oferi clientilor tai un sistem 4x4 avansat, iar pasagerii sa poata calatori in conditii de prima clasa ! Iti trebuie solutii de modularitate si confort pe care hyundai nu le va putea oferi NICIODATA !
Uitati aici numai cateva din atributele unui KOLEOS:
-5* EuroNCAP
-Sistem All Mode 4x4 BEST IN CLASS - cel mai avansat sistem 4x4 de pe piata de la Nissan... Nissan care este specialist in sisteme 4x4 de peste 50 de ani ! => capabilitati offroad REALE!
Cititi si minunati-va! Unghi de atac 27° , Unghi de degajare 31° , Unghi de inclinare laterala 49°, garda la sol pana la 205 mm. Astea dovedesc o masina cu abilitati offroad RE-A-LE!
-motoarele sunt puternice 2.0 dCI 175 cp, 2.5 16v 170cp
-ruliu extrem de redus confirmat de toti specialistii auto
-plansa de bord rezistenta la vibratii si temperaturi extreme
-materiale placute la atingere
-hayon cu dubla deschidere tip (nota: partea inferioara care poate suporta sarcini de 200 kg)
-spatii de depozitare in cele mai surprinzatoare locuri(70l in total)
-sistem audio BOSE premium
-sistem « EASY BREAK »
-Tabletele tip aviatie suporta pana 3 kg, adica suficient pentru un dispozitiv tip playstation de buzunar si o bautura de exemplu
-Alte dotari care fac viata mai placuta la bord: trapa cu deschidere panoramica, card "Maini Libere" , faruri bixenon autoadaptive de viraj, frana de parcare automata etc etc...
-Vizibilitatea spate e de asemenea cea mai buna din segment
Oricum per ansablu pe langa tehnologie, calitatea si precizia asamblarii este si va fi net superioara oricarui crossover/SUV venit de la hyundai...
Si spre deosebire de Peugeot 4007 sau de Citroen C-Crosser (care sunt clone Mitsubishi Outlander) sau Opel/Vauxhall
Antara si Chevrolet Captiva, Koleos imi inspira mai multa incredere prin bordul specific Renault si motoarele dezvoltate in alianta.
V-as fi scris eu mai pe sleau, dar imi sterg cei de la automarket comentariul.
Se pare ca siguranta pasagerilor nu este o prioritate pentru Citroen din moment ce masina lor este la nivelul Clio 2 de acum 9 ani !
Bine, probabil s-au gandit ca majoritatea clientilor acestei masini sunt femei care nu fac diferenta intre un indicator kilometric si unul de limitare a vitezei... Sa le fie rusine !
Se pare ca siguranta pasagerilor nu este o prioritate pentru Citroen din moment ce masina lor este la nivelul Clio 2 de acum 9 ani !
Bine, probabil s-au gandit ca majoritatea clientilor acestei masini sunt femei care nu fac diferenta intre un indicator kilometric si unul de limitare a vitezei... Sa le fie rusine !
@ mihai2001
cred ca tu esti idiotul care a scris cele 2 comentarii in numele meu... inca imi mai porti pica din cauza aprecierilor mele legate de skoda? :)) de ce nu ne oferi tu o bucatica din intelepciunea ta daca te consideri superior?
On topic:
Personal prefer un Lexus LS, dar nu pot sa nu admir nivelul de tehnologie Mercedes... din ce am inteles face suta in 7 secunde, ceea ce invalideaza obiectiile celor celor de mai sus
Ultimele comentarii
137 in total