Au fost si in Constanta cazati la Rex :) De la reprezentanta li s-a dat un Sandero 1.2 16v pentru incercari =)))) nesimtiitii naibi, dupa ce ca l-au decolat, au incalcat si intelegerea plecand cu el la Cernavoda :)) cica le-a micsorat bugetul emisiunii si nu mai pot conduce supermasini cu motoare de 6 litri decat cu camerele pornite :))
hadriane, haules baules ce ne mai vrajesti tu pe noi ! :)) da' calci in strachini rau de tat ! :)) un polo highline 1.6tdi e 15.800 euro FARA nicio alta optiune. Climatronicul (aer conditionat automat) este 1214 euro ( omg!!! ), jantele de 17'' sunt 619 euro, geamurile fumurii (cu 2 de "i") 195 euro, RCD 510 costa 376 euro, alarma 184 euro, tempomat si 4 nasturi in bara spate 288 euro, volan+ 3 butoane 113 euro. Daca facem un total cumulat ajungem la aproape 3000 de euro !!! Astea nu ti le da nimeni de la vw moca... polo 15.800+3.000(optiuni)= 18.800 euro!
Prin comparatie la Clio o climatizare automata e 180 euro, care oricum e standard la Exception(full-option). Tot standard sunt si geamurile fumurii,volanul multifunctional, tempomatul si sistemul audio de hi-fi...in plus are card "maini libere" (sistem keyless), dotare care n-o gasim la polo. La polo se da tapiterie textila, la Clio in combinatie cu piele + faruri adaptive de viraj, s.a.m.d. Totul la 12.700 euro.
Oricum toata lumea stie ca vw are cele mai zgomotoase motoare pe benzina, iar cu cele diesel, tot ce au facut a fost sa intre in normalitate. Clio are motoare diesel silentioase de pe vremea cand vw se juca cu aia in praf si impartea combine agricole...
Viteza maxima la polo 1.6tdi 105cp e 190 km/h, deci e imposibil sa atingi 200 cu motorul "strans", chiar cu eroarea maxima de 8 km/h. Asa cum minti ca ti-ai cumparat polo, inventezi si de Clio.
Sunt vulpoi batran, miros un impostor de la distanta...
dar pe FIA cine o acuza de tentativa de omor a sportului cu motor numarul 1? are cine? oferiti-le fanilor o parghie legala si Max Mosley intra la "incubator" cat ai zice peste!
Ultimele comentarii
137 in total