Eu fiind un consumator inrait de redbull ma declar impotriva concluziilor acestui test :)) Recunosc totusi sunt oarecare efecte negative: dupa vreo 4 doze incepe sa ma doara ficatul ca naiba. Cand eram mai tanar puteam merge cu o cantitate dubla si n-aveam nicio treaba. Legat de faptul ca-ti pierzi concentrarea consumand redbull, ei bine nu cred. Din contra, eu cred ca te face mai alert si-ti ascute reflexele... e adevarat ca te face si putin paranoic (doar putin_), dar pe mine energizantele ma tin in viata, asa ca duca-se dracu cu testul lor! =))
imi place:) e simpatica ! are un design evoluat din modelul actual, dar cand nu stii sa numesti decat 2 masini de clasa mica, asta se intampla... nu-i asa ll_her ?
@ Raul
Ambele masini sunt niste experimente. Niste experimente absolut demente as putea spune pentru ca s-au dorit performante duse la extrem intr-o clasa total divergenta ideii de sportivitate. Diferenta e ca pentru Renault SPORT primeaza imaginea de marca inaintea profitului pe termen scurt , ceea ce nu se poate spune si despre tunerul asta de 2 lei disperat sa-si faca un nume si ceva cascaval pe spatele vw... Pur si simplu nu ai cum sa scoti o asemenea putere >550/800< dintr-o cilindree atat de mica (~3.5 litri), fara s-o faci in detrimentul fiabilitatii. Toti constructorii stiu asta... de la Ferrari, Lamborghini pana la Mercedes si Lexus. Copil frustrat...
@george
oooh dar ai multe de invatat crede-ma... imi scrii mie de accesibilitate la vw ?!! =))))))))))))))))))))) ar trebui sa-ti fie rusine !
Un Clio RS costa cat un Polo cu motor diesel de 1.2 (>highline+ optiune scaune fata incalzite) !!
Nu-mi face mie din vw , bunul samaritean, corect si prea putin interesat financiar ca nu pacalesti pe nimeni. Sunt mai ceva ca jidanii! Formula 1 e o aberatie?! Existenta ta pe lumea asta e o aberatie!
FORMULA 1 INSEAMNA cele mai noi si mai avansate tehnologii din industria automobilistica, iar Renault se foloseste din plin de acest avantaj. 1.6 16v 133 cp (Twingo) , 2.0 16v 200 cp (Clio) si 2.0T 250 cp (Megane) sunt motoare de exceptie concepute de Renault SPORT cu aport de tehnologie din Formula 1. Twingo si Clio Sport sunt accesibile si circula pe drumurile europene.
Renault nu e genul care sa stea 20 de ani cu aceeasi motorizare ( apropo de "investitiile" facute de Vw ) de aceea dispune in prezent de noi motorizari cum ar fi 2.0 dCI 175cp (Koleos), 3.0 dCI V6 235 cp si unitatile Tce de 1.2 la 100cp si 1.4 130cp. Renault are de asemenea o transmisie automata cu dublu ambreiaj DCT. O parte din inovatiile astea sunt deja in Romania, altele urmeaza sa intre la scurt timp. Toate astea vor fi mult mai accesibile decat orice va arunca vw pe piata.
georgele, tu si mamelucii tai nu pricepeti cateva chestii:
Renault SPORT nu e un tuner de mana a 2-a, Renault SPORT nu modifica motoare. Renault SPORT le concepe, le proiecteaza de la zero!
Chiar asa trebuie sa va invat eu ce inseamna Formula 1? Formula 1 este sportul cu motor #1 in lume, apoi urmeaza restul... wrc, wttc, dtm, etc. etc. FORMULA 1 presupune rezistenta la solicitari intense, precizie, rigoare, devotament, pasiune si imaginatie; calitati care le lipsesc celor de la volkswagen.
Volkasvagon poate are bani sa intre in Formula 1, dar nu si experienta & know-how necesar pentru a termina o cursa cu motorul intreg...
Da, Espace F1 a ramas in istorie ca o masina de senzatie cu care Renault se poate mandri, ceea ce nu se poate spune si de vw cu Transporter-ul asta modificat intr-un atelier la tara...
Ultimele comentarii
137 in total