Sunt de acord cu tine in multe privinte, insa tu nu iei in calcul cateva lucruri: nu iei in calcul curba de cuplu care este mai buna la un V12 decat la un V8 :) La un V12 curba cuplului e aproape liniara , iar fluxul de putere e continuu pe o plaja larga de turatii. Cuplul mai mare ajuta motorul sa urce la turatia de putere maxima mai repede. Alt lucru: un V12 lucreaza la un regim de turatii mai scazut fata de un V8 pt a obtine aceeasi putere maxima, deci cade afirmatia ta ca un V8 ar fi mai fiabil decat V12. In plus eu ma gandesc la un caz aparte: pe o limuzina de peste 2 tone eu as prefera un V12 in locul unui V8. Chiar daca au aceeasi putere.
@automarket
ce site de rahat aveti comunistilor! de ce mi-ai sters complet comentariul anterior? ASTA E ULTIMUL COMENTARIU!
imi bag pula in site-ul vostru!!!
incet incet incep sa dispara motoarele V12 :( sunt de acord ca trebuie reduse emisiile poluante, dar asta deja e exces de zel... nimic nu poate inlocui rezervele de putere si fiabilitatea unui V12.
V12 inseamna perfectiune tehnologica.
Vad ca automarket ii permite un anumit tip de limbaj. Te pomenesti c-o fi vreun trepadus de prin redactie sau de la desfundat stiti voi ce, dar asta ar insemna deja ca-l supra apreciez :)) nu, e doar un cleios din gloata de tractoristi... poti sa-ti bagi in fund vw-ul tau!
Ultimele comentarii
137 in total