Desi s-a dorit o declaratie tehnica, cred ca a fost mai de graba una de imagine. In primul rand ar fi greu de recuperat decalajul tehnologic dintre ei si Ferrari, Mercedes etc. Doi a fi in formula 1 inseamna publicitate la cel mai inalt nivel ( dar trebuie sa muncesti mult sa invigi echipele consacrate). Trei, echipele de top au profit bun (deci nu poti zice ca e o afacere proasta). Patru, formula 1 este un laborator de cercetare, si mai devreme sau mai tarziu cunoasterea dobandita ajuta la dezvoltarea masinilor de strada. Desi este firma puternica si construiesc masini de top, esecul altor giganti (BMW, Honda), cred ca a influntat mult decizia.
Daca ar fi putut sa castige, ar fi castigat (de parca a venit cineva si a blocat DRS-ul, tot greseala lor este). Cea mai mare problema este strategia de cursa la Ferrari dupa parerea mea. Ferrari nu reusesc sa administreze potentialul masinii si nici defectele aparute in cursa. La capitolul asta pierd fata de Red Bull si Lotus. Domenicali nu se ridica la nivelul predecesorului.
@Raiko
In sportul asta sunt doua categorii mari. Uni invata repede pe simulator plecand de la teorie, iar ceilalti invata mai repede prim ceea ce simt in momentul in care sofeaza. Pilotii de curse le aprofundeaza pe amandoua, dar au preferinte (utilizeaza preponderent una din ele). Adica pana la urma conteaza mai mult rezultatele decat modul prin care ai ajuns la ele.
Ultimele comentarii
10 in total