A fi fan inseamna sa ti cu echipa sau pilotul favorit indiferent ce se intampla. Ferrari nu poate castiga la nesfarsit si nici nu este de dorit, Atata timp cat este pe podium (la safrsitul campionatului) inseamna ca face performanta. Referitor la Kimi, a schimbat locul de munca, in viata de zi cu zi un om cand isi schimba locul de munca nu da randament din prima zi, ii trebuie un timp de acomodare la procedurile si modurile de lucru a noi firme la care lucreaza. Desi a mai lucrat la ferrari Kimi nu mai colaboreaza cu staful de atunci (au fost adusi specialisti noi) si nici masina nu mai e aceiasi. Eu cred ca mai bine ne rugam sa le de a Dumnezeu intelepciune decat sa ii injuram.
Daca privesti din spatele masinii, pneul e pe partea dreapta, daca privesti din fata masinii pneul este pe partea stanga. Din punct de vedere al soferului pneul este pe partea dreapta, inafara de alte indicatii (daca in text nu se precizeaza locul din care te uiti la masina) consider ca pneul este montat pe partea dreapta.
Vina este undeva la mijloc. Pirelli este de putin timp in F1 si nu are o baza de date legata de solicitarile la care sunt expuse pneurile in acelas timp sunt un mare fabricant de anvelope cu experienta vasta si ar fi putut sa le faca mai solide (cu gradul de uzura cerut de FIA, dar sa nu cedeze). Echipele ar trebui sa foloseasca anvelopele conform specifiicatiilor producatorului (atata timp cat nu respectii specificatiile producatorului ai pierdut garantia, iar producatorul nu are nici o vina in cazul acesta), dar aceasta specificatie nefiind reglementata de FIA, echipele fac orice ca sa aiba un avantaj. Oricum imaginea Pirelli este sifonata (indiferent de gradul de vina(mic sau mare)) pentru ca nu a stabilit prin contract restrictiile pentru functionarea a anvelopelor si nici nu a anticipat problemele ce pot aparea la folosirea incorecta a lor. Parerea mea este ca Pirelli, sau bucurat de un contract avantajos si ca sa isi mareasca profitul au cautat metode mai ieftine de fabricatie sacrificand integritatea anvelopelor.
Lotus nu are puterea financiara a lui RBR, Ferrari si Mercedes, dar reuseste sa se mentina sus in clasament. Kimi este constant, Grojan mai are multe de invatat (vom vedea daca Grojan va reusi sa aiba si performante pana la sfarsitul carierei). Se spune ca cel mai bun este cel care castiga, nu cel ce putea sa castige. Kimi este acolo unde este datorita alegerilor sale, la fel si Vettel, si Alonso, si Ham. Pana acum Vettel a ales cel mai bine din prisma rezultatelor. Vettel, Alonso, Kimi si HAM sunt buni si talentatii, locul lor in clasament fiind dat de alegerile pe care leau facut.
Cineva sugera ca este mai usor acum de batut acest record, dar ma intreb cand Vettel, Alonso si Ham vor reusi sa bata acest record, doar e mai usor acum si masini sa puncteze cursa de cursa au.Acest record ne arata constanta pilotului si capacitatea de a rezolva duelurile fara a pierde cursa (plus un dram de noroc care pana la urma si-l face omul cu mana lui). A fost o perioada cand Kimi nu termina curse din cauze mecanice, acu are o masina fiabila care din cand in cand e si performanta. Campionatele se castiga si recordurile se doboara de catre piloti cu ajutorul masinii nu invers. Oricat de buni ar fi ingineri si mecanicii, daca nu ai un pilot pe masura nu reusesti.
Ultimele comentarii
10 in total