mosule...nu din cauza asta s-a renuntat la ele.
Vb de guitat, dar vad ca guiti cel mai tare pe-aci....sa nu-ti prinzi urechile in comentarii...si cred ca doar tie i-ti pare complexa exprimarea , pt ca exacta in nici un caz.
Fiind foarte complex in exprimare (cum crezi tu) , probabil ca nu stii sa te faci inteles pt ceilalti.
Cu injurii la adresa altora in nici un caz nu dai dovada de complexitate in comentarii si nici de un pic de inteligenta , doar pt ca altul are alta parere ...adu argumente.
Am 4 sau 5 documentare distincte despre istoria grupei B , si stiu despre ce vb , spre deosebire de tine.
NICIODATA nu s0a pus problema timpilor scosi pe etape cand s-a avut in vedere luarea acestei decizii.
Sunt doar 2 factori care au dus la luarea acestei decizii :
1.FIA a desfintat grupa B pt ca fiind prea puternice erau din ce in ce mai greu de controlat , constructorii avand regulamentul FIA permisiv , putea sa duca puterile motoarelor pana in panzele albe ( gandeste-te ca erau anii 80' fara pic de asistenta electronica) multi piloti si spectatori pierzandu-si viata de pe urma aciidentelor, pe de o parte , iar motivul 2 si CEL MAI IMPORTANT : pt ca organizatorii nu puteau sa controleze multimile de oameni care se adunau sa priveasca masinile astea....stateau pur si simplu pe traseu , multi fiind omorati de masinile scapate de sub control { "bomboana de pe tortul" grupei B fiind in raliu portugaliei cand o masina a intrat in plin
Revenid la filmul cu Ari care era pilot Peugeot.
Peugeot in anii aia nu erau implicati in nici un alt sport cu motor putandu-si canaliza resursele pe care le aveau le numai pt dezvoltarea de masini de raliu si derivate din ele .
- Iulian325 stie ce vb si are dreptate , in 88 asta a fost recordul stabilit de Ari Vatanen.
Asta nu e o proba sau etapa de raliu , ci o URCARE ___HILL CLIMB.
in 1988 , cand s-a prezentat cu masina asta, nefiind o masina de grupa B , ci modelul castigator al cursei Paris-Dakar, cu toate rotile motrice si directoare ,modificat, era cam peste tot si se asteptau sa doboare recordul pe urcarea asta.
Nu spun ca nu are tenta de publicitate, dar e un scurt metraj , montat din mai multe surse, camerele de pe masina , exterioare (statice, pe margine) care documenteaza cursa record pt pikes peak 88.
Dupa cum vezi , filmul asta a castigat si niste premii , pt spectaculozitatea imaginilor , pt felul cum omul ala conduce la limita ,admirabil pe un traseu sinous , unde la cea mai mica ezitare , "ar putea sa-i cante popa".
Ala nu e un joc video, omul ala PILOTEAZA pe bune. Daca a ratat o intrare in viraj, nu ai da restart si o ia de la capat.
Sper ca te-am convins cu argumente.
Bafta mare.
Alex nu compara masinile de grupa B din anii 80 cu astea din 2009.
Atunci nu aveau nici un fel de ajutor din partea electronicii . Totul tinea de pilot.
Aia dupa fiecare etapa erau extenuati pt ca se "luptau" in permanenta cu masina.
Bafta mare 2all.
lectie de pilotaj la limita cu Peugeo-ul asta , care am impresia e modelul ala cu toate rotile directoare ?
Cel mai bun pilot de raliuri , parerea mea , si asta fara intentia de a supara fanii marelui Colin McRae (RIP).
Dar in aceasi vreme cu Ari Vatanen , pilota si o femeie faimosul model Audi S1( masini de altfel care au facut multe victime in raliuri datorita puterilor impresionante la care se ajunsese).
Multam pt filmul asta , cu toate ca l-am vazut de multe ori ramanand uimit de felul in care "arunca " masini dintr-o parte in alta.
Bafta mare 2all.
nu ai deloc dreptate mestere.
Astea SUNT MASINI ADEVARATE....sau cel putin una e SIGUR.
Idealul nu e sa ai un BMW, cel putin nu pt mine.
"Duelurile" nu trebuie neeaparat sa includa si un BMW , cu toate ca sunt fan BMW si conduc o masina nemteasca.
Asta e un duel pt clasa in care se incadreaza masinile astea , adica hothatch-uri.
Megane R26.R e proiectat pornind de la ideea unei masini de circuit si apoi adaptat pt sosea, deci de aici trageti concluzia.
Daca a-ti fi obs atent filmul cu cele 2 modele pe circuit a-ti fi vazut ce bine sta Meganul pe viraje si in acea sicana stanga-dreapta, pe cand Fordul trebuia in permanenta corectii din volan.
Iar , comentariile se fac pe baza titlului sau articolul sau cum vreti sa-i spuneti.....in filmul asta e doar Renaul vs Ford......asa ca puii mei , lasati Astra OPC pt cand va fii inclusa intr-un test comparativ.
Bafta mare 2all.
nu ai deloc dreptate mestere.
Astea SUNT MASINI ADEVARATE....sau cel putin una e SIGUR.
Idealul nu e sa ai un BMW, cel putin nu pt mine.
"Duelurile" nu trebuie neeaparat sa includa si un BMW , cu toate ca sunt fan BMW si conduc o masina nemteasca.
Asta e un duel pt clasa in care se incadreaza masinile astea , adica hothatch-uri.
Megane R26.R e proiectat pornind de la ideea unei masini de circuit si apoi adaptat pt sosea, deci de aici trageti concluzia.
Daca a-ti fi obs atent filmul cu cele 2 modele pe circuit a-ti fi vazut ce bine sta Meganul pe viraje si in acea sicana stanga-dreapta, pe cand Fordul trebuia in permanenta corectii din volan.
Iar , comentariile se fac pe baza titlului sau articolul sau cum vreti sa-i spuneti.....in filmul asta e doar Renaul vs Ford......asa ca puii mei , lasati Astra OPC pt cand va fii inclusa intr-un test comparativ.
Bafta mare 2all.
Ultimele comentarii
18 in total