tineti minte ca o intrunire FOTA si conducerea FIA s-a desfasurat chiar inaintea Marelui Premiu de la Monaco si se puteau trage niste concluzii spre acest rezultat .
E o decizie foarte buna, cred eu, ceea ce sper ca se va face.
Impunerile astea aberante in privinta bugetelor, in privinta anumitor sisteme ( vezi Kers) nu i-si aveau rolul intr-o competitie ca F1 , unde tocmai asta e idee ( sa investesti, sa dezvolti, sa cauti lucruri noi ). Mosley si Eclestone tot incearca de ani buni sa readuca specacolul in F1, dar tot taind in stanga si dreapta nu ajuta la nimica. Intr-o buna zii daca se continua in ritmul asta , F1 va ajunge doar o alta formula.
Si acuma, serios, credeti ca daca MARILE echipe pleaca si i-si vor forma o competitie a lor, unde va fii interesul cel mai mare din partea sponsorilor ,din partea televiziunilor , ca sa nu mai vorbim de fani.? catre F1 sau asta ?
Sper , cum ziceau si altii inaintea mea , sa reintroduca in calendar circuitele istorice : Jarama,Nürburgring, Watkins Glen,Hermanos Rodriguez, s.a.
Ar fii cu adevarat spectacol ca se se intoarca "la radacini" la locatiile din anii de glorie ai F1 '66.
@ sorin666 Nici pe mine nu ma incanta comentariul lor, dar ai respect , mai ales pe Alexandrescu care are ceva cunostiinte in pilotaj, si nu cred ca e asa usor sa comentezi o cursa unde trebuie in permanta sa vb 2 ore.A
Asa ca, ma uit la TVR ( din nefericire nu prind BBC-ul) doar pt cursa, pt ceea ce inteleg eu din ea, si a doua zi iau torrentul cu , cursa transmisa la BBC unde chiar poti sa inveti si sa aduni info despre tot ce are legatura cu F1. Mare echipa au aia acolo, iar comentariul este fenomenal.
Bafta mare 2all.Cya.
se vorbea despre faptul ca bloca circulatia, pt ca evenimentul avea loc pe drumurile publice....dar daca ma gandesc bine, se circula foarte bine in bucuresti si cu competitia asta. Ce sa mai blochezi , cand tot orasul este blocat ?Mai mare tevatura despre "aglomeratia" pe care o produce cursa asta faceau aia de la tv , poate din exces de zel, poate din lipsa de subiecte.
Prin faptul ca Bucuresti a pierdut organizarea evenimentului , in favoarea ungurilor, nu poate decat sa aduca prejudicii de imagine, de incredere pe viitor ca se va mai putea organiza ceva pe-aci.
dupa ce ca neamtul ala , platea TOT, GATA au spus cei in masura.....pt ca sigur nu le iesea lor mai nimica din chestia asta.
Aport de capital de imagine ? ca sunt si multi pasionati de automobilism intr-o tara de manelisti, imbecili si conducatori ca astia.
FIA GT nu mai este ce era inainte, a pierdut din popularitate in detrimentul altor competitii, dar si asa era un eveniment automobilistic, atragea atentia , se facea PUBLICITATE, se cheltuiau multi bani in orasul asta . Era un circuit apreciat de piloti, un circuit atipic , interesant.
Pacat ....anu' trecut am stat toata ziua in caldura aia ca sa vad cursele , si a fost ceva extraordinar....zgomotul motoarelor....
Circuit niciodata nu o sa se construiasca intr-o asa tara.
Cu un pret competitiv si un marketing bun.........
1 440 000 de modele Dacia vandute pana acuma, peste tot in lume ( ma rog , in tarile in care se comercializeaza modelul).
Pai nu sunt tot masini DAcia si alea produse in alte uzine ? Daca se comercializeaza sub denumirea Dacia, sunt puse la adunare :).
Sper sa aiba succes Dacia in tarile din zona aia , dar am impresia ca in Brazilia se comercializeaza sub denumirea Renault Sandero.
Locul 2 la vanzari dupa marca Renault, Renault care vinde Clio, Symbol, si alte modele... dupa ei , sunt cei de la Dacia cu modelul Sandero.
Bv Dacia, sau bv Renault pt noile piete de desfacere pt marca Dacia :).
Bafta mare 2all.
mie unu, mi-a placut Dakarul din 2009, desfasurat pe acelasi continent.....etape frumoase, de viteza,unele chiar infernale (cum spuneau si pilotii)........si ar fi pacat sa nu se desfasoare tot in tarile astea 2 .
Ca sa nu mai vb de numarul mare de spectatori , sud-americanii fiind impatimiti ai sporturilor cu motor.
Sper ( si ar fii mare lucru) ca pe langa echipa moto ( daca mai au fonduri pt participare in Dakar 2010 , Vectra Racing, sa apara si competitori romani la volanul oricarei masini ( posibil o Dacie Sandero pregatita pt Dakar, ce publicitate ar fii pt Dacia, daca s-ar intampla asta, macar sa o duca pana la final , nu pt victorie )
Oricum ar fii frumos sa vedem o echipa romaneasca care sa concureze la clasa auto.
Dar astea-s doar vise :).
Bafta mare 2all.
chiar mult inainte de 1988 erau camere destul de mici pt transmisii tv montate pe monoposturi ....daca la o masina de 600-700 kg (sau mai putin) cat are un monopost de F1 avea montata camera ,dc la o masina de 950 kg ar influenta asa mult ?
http://www.youtube.com/watch?v=MYEtWoAfSIY&feature=related
clipul e din CALIFICARI la marele premiu de f1 monaco din 1985.
dar nu conteaza asta.....filmul cu Vatanen indiferent ce este (pub, documentar ..cum vrei sa-l iei )prezinta un mare pilot cu o masina f buna atacand Pikes peak hill climb.....si cand vb de Vatanen nu poti sa-i contesti talentul....doar un urat accident in Argentina privandu-l de un titlu mondial.
Chiar daca asta ar fii cum spui "publicitate" omul asta a avut cel mai bun timp in 88' stabilit cu masina asta , pe , "coincidenta" acelasi traseu ca in documentar, adica Pikes Peak.
Cu ce te deranjeaza daca e un documentar dedicat stiu yo , masinii ,pilotului, urcarii istorice......sau ca e o mare "publicitate" cum spui.
In aceasi masura e meritul lui si al producatorului masinii pt ca se fac documentare despre ei. Inseamna ca merita, ma gandesc.
Vatanen , asta e stilul lui de pilotaj......daca era doar un documentar fara o baza , mai ziceam......dar a castigat de 2 ori Dakarul, turul Corsicii, raliul Monte Carlo, in anii de glorie ai campionatului de raliuri,s.a
@ss korekt mare pilot si Walter Rohrl , Ragnotti, Toivonen ,Mouton.......toti erau o "specie aparte"
Bafta mare 2all.
Ultimele comentarii
18 in total