"While burning hydrogen in combustion engines doesn’t produce any CO2, it does produce NOx due to the higher flame temperature. This means that any car that is burning hydrogen will still emit at least some noxious gas that will have to be dealt with. [...]
If Toyota can figure out how to capture and convert the NOx before it leaves the exhaust system, it’s entirely possible that the company could in fact produce an ICE-powered vehicle that emits no emissions whatsoever."
Au rupt la vanzari si cu i20. Design modern, indraznet, ergonomie, dimensiuni practice. Top 4 sunt fie masini autohtone, fie asiatice construite in Europa. Ne vine mintea la cap usor usor...
Atat noul 308 cat si noua Astra arata foare foarte bine in varianta estate. Probabil si cei de la Fiat (sau Alfa) vor lansa ceva pe aceasta platforma, in orice caz Stellantis au nimerit design-ul si au reusit sa faca fiecare marca sa aiba o personalitate proprie.
In cazul SUV-urilor platesti aproape dublu pentru acelasi spatiu interior si volum al portbagajului.
@Nicu - ai un punct de vedere perfect valid.
@petrus - confunzi Skyactiv-G cu Skyactiv-X. Chiar si asa, luand in considerare litrajul si puterea unintatii de 2L, mi se pare un consum absolut normal.
Eu unul as fi mai linistit sa stiu ca am un motor cu capacitate cilindrica adecvata masei masinii decat unul fortat la extrem cu turboalimentare. Nu mai zic de confort si elasticitate.
Poate ca as fi de acord cu conditia sa existe transparenta totala referitor la sumele colectate si unde vor fi folositi banii. Daca este o taxa pentru combaterea poluarii, atunci sa fie investiti in solutii anti poluare - tansport in comun eficient, piste de bicicleta, statii de incarcat, spatii verzi. Daca-i ingroapa in borduri si largirea benzilor peste spatii verzi, s-o lase balta.
Ultimele comentarii
190 in total