@dCi - am inteles ca ai aversiune la Drula, gata ... s-a dus. Sa-l vedem pe Monseigneur Grindeanu cat de bine se descurca. A inceput cu dreptul sa se planga de "greaua mostenire" si vrea sa reconfigureze CNAIR. E prea multa treaba don'le...
Exista si un element de risc intr-o astfel de decizie, dar cel mai des este o miscare potrivita pentru ca un om venit din afara industriei poate contribui cu idei proaspete si inovatoare.
Dyson nu este un producator oarecare, ci unul care mizeaza pe tehnologie, design si ergonomie, lucruri apreciate si in industria auto.
Rolul de CEO este unul mai mult vizionar si politic. Inginerii fiind cei care duc "greul" traspunerii acelor viziuni in practica.
@ds - Basca 208, 2008, Corsa si C3 sunt mai mult sau mai putin aceeasi masina. Mai lanseaza un Grande Punto si fura si vanzarile lui Cinquecento care va deveni exclusiv electric.
Se misca bine Stellantis si inca nu au aparul noile 308 si Astra.
Bravo Dacia-Renault! Ce "rau" ne e cu Dacia si ce rusinati suntem de marca, dar sa vezi ce "bine" ne-ar fi fost fara ea si fara toata industria conexa. Haideti odata cu autostrazile alea!
Ultimele comentarii
190 in total