Corect Dan, intr-o anumita masura. Asa functioneaza sistemul baza pe bursa de valori si capitalul de incredere. Nu sunt un fan Tesla, dar e clar ca in pofida unor probleme normale pentru primele generatii de modele Tesla a fortat mana unor jucatori foarte mari din industrie sa investeasca in cercetare si electrificare, in acelasi timp in care a pus la dispozitie gratuit toate patentele de inventie legate de propulsi electrica si sistemul de gestine al energiei. A mai facut cineva pana la ei asta?
Tesla a reusit sa adune cei mai buni ingineri si cercetatori (inlcusiv in cadrul Space-X) si le-a dat carte blanche sa faca ce stiu ei mai bine - sa inoveze. De acolo beneficiaza ei aceasta valoare evaluata.
Istoria va spune cine a mizat pe cartea buna. Sper ca rasa umana sa apuce sa vada timpuri din ce in ce mai bune, toate sustinute de educatie, stiinta si tehnologie.
Si inclusiv obiectul articolului poate contribui la aceast progres.
Mi se pare si normal sa nu le pese celor care oricum sunt aproape de parastas.
Daca e sa invatam din istorie, cam la fel gandeau si fanii locomotivelor pe aburi - ceva mai bun nu se putea! ...
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.” ― Neil deGrasse Tyson
Vesti grozave, sa vedem si costurile.
Din ce inteleg si cu mintea mea de inginer, ca sa recompui CO2 intr-o hidrocarbura complexa asa cum este benzina, trebuie aport suplimentar de energie. Ca daca ar fi fost simplu o faceau de mai demult.
Aportul asta suplimentar de energie daca provine din solar, e foarte bine. Daca insa se arde carbune sa recompuna benzina...no bueno!
Si amprenta CO2 zero inseamna ca dupa re-arderea acestei e-benzine, ramai per intreg ciclul cu aceeasi cantitte de CO2. Sa vad eu cand vor descoperi o tehnologie sa contribuie la un proces nu zero ci negativ. Atunci o sa ne bucuram cu totii.
@Netam-nissan, nu stiu de unde e supararea dintre voi, probabil de la un alt schimb de replici dar mare atentie ca in doua studii JD Power Reliability pe 2019, in UK si Germania Peugeot si Nissan sunt cam pe-acolo...
Asa ca nu stiu ce sa zic...Eu nu am auzit posesor de Peugeot construit in ultimii 5-8 ani sa se planga de fiabilitate. Altfel, ca la orice masina, conteaza si cum o intretii (mai ales).
Albastrul asta sporty-spice e noul alb? Daca stiam ca in sfarsit o sa fiu in moda poate ma pregateam si eu mai din timp :)
Fiecare producator o are acum in paletar, chiar si Dacia o ofera pe variantele Stepway.
Cat despre 308 toate bune! Motoarele pe benzia puretech sunt foarte reusite din punctul meu de vedere, sprintene si nu consuma mult. Varianta SW are unul din cele mai mari portbagaje din segment. Mi se pare ca depaseste chiar si pe Octavia din aceeasi generatie.
Cand mi-am luat masina aveam de ales intre 308SW si Civic Tourer iar ultimul a castigat datorita ofertei la momentul respectiv, dar si datorita configuratiei bordului. La 308 te uiti peste volan la instrumentar, turometrul e invers si ca sa accesezi climatizarea trebuie intai sa apesi un buton.
Ultimele comentarii
190 in total