Revin cu o mica observatie. Solutia propusa pentru luneta, fara stergator, este aceeasi ca la Civic 8 hatchback, care din pacate nu este ideala. Probabil se bazeaza pe curentii de aer produsi din miscarea masinii si niste aeratoare care bat tot timpul in geam, dar la CIvic 8 s-a dovedit un mare neajuns, rezolvat simplu cu un stergator incepand cu generatia 9.
Poate ca la o berlina mai merge asa, dar la hatchback luneta se improsca mult mai usor cu mizerie, oricate spoilere pui.
Vizibilitatea iarasi nu e ideala din cauza intreruperii suprafetei vitrate. La parcare se rezolva cu camera de marsarier (obligatorie). Mai dificil e la schimbarea benzii de circulatie.
Oau! Arata inedit, dar nu sunt sigur ca in sensul bun al cuvantului.
Va fi noul preferat al departamentuli de vopsitorie si tinichigerie. La cate cute si suprafete concave/convexe sigur se trezesc noaptea in sudori reci.
Toate masinile diesel de origine germana: MB, VW, BMW, Opel, absolut toate sufera de trucarea emisiilor intr-o masura mai mica sau mai mare. La stabilirea normelor Euro ei sunt intotdeauna primii care tipa si ultimii care adopta tehnologii nepoluante - hibridizare, electrificare, etc. Japonezii, coreenii, dar si francezii pe langa ca nu isi mint clientii (de masini noi vorbesc) mai au tupeul sa si indeplineasca tintele de poluare.
De ce? Pentru ca sunt mai putini lacomi.
Nu discut despre calitatile si defectele fiecarei marci in parte, dar eu personal nu am vazut in viata mea vre-o Toyota, Honda sau Mazda care la plecarea de pe loc sa te lase intrun nor de fum diesel negru.
Ultimele comentarii
190 in total