Dl. Thompson uita de Volvo, care incearca sa faca exact acelasi lucru - anume sa sparga triada premium germana - si nu prea ii reuseste. La un moment dat chiar si VW a incercat asta cu modele mai de nisa precum CC, Phaeton, Arteon, samd. Si nici lor nu le-a iesit.
Personal cred ca lumea cu bani cumpara marcile consacrate in primul rand pentru imaginea de brand proiectata. Asta cu greu poate fi schimbata atunci cand ai o istorie lunga de modele accesibile, chiar daca unele sunt de succes si apreciate.
Mazda este deseori numita BMW-ul japonez si cred ca pe buna dreptate. Ar trebui sa continue pe aceasta nisa si sa ofere tehnologii inovatoare, materiale din ce in ce mai bune la interior, sa fie placute la condus, etc. Clientii vor aprecia in ultima instanta daca eforturile Mazda au meritat sau daca vor merge totusi cu "steaua" in frunte.
Stirea era una pozitiva... anume ca o parte din sistemele electronice au fost dezvoltate la noi in tara de catre inginerii de la Continental. Asta merita un mare bravo!
Dar cum e un forum auto sanatos nu ne putem abtine sa ne certam ca la usa cortului, pe ce miza exact nu am inteles...?
Ar face bine sa nu mai aduca aminte de LFA pentru ca o buna parte din "spiritul" acelei masini era asociat cu motorul V10 si sunetul evacuarii, la care au avut o contributie majora cei de la Yamaha - divizia instrumente muzicale :)
Design-ul este insa foarte frumos. Mie imi aduce putin si cu ultima MX5 hardtop.
Ultimele comentarii
190 in total