Ce pot sa zic... design-ul asta mai îmblânzit avantajeaza proportiile sedanului, varianta care deja a fost lansata in State si care a primit multe aprecieri pozitive. Cu siguranta va exista si o varianta TypeR care va arata mult mai bine decat versiunile civile.
Generatia X e agresiva din start si cu mici artificii o poti aduce aproape de aspectul TypeR, cu aceasta ultima versiune va fi mult mai clara diferenta.
Cum deja am intuit Europa va primi motorizarea hibrida. Ma mira faptul ca totusi nu este oferit 1.5 turbo, deoarece e un motor relativ nou dar performant.
Tot mai sper la o varianta break :|
Frumos si incapator! Cu siguranta voi arunca o privire atenta asupra lui cu prima ocazie, poate s-or mai tine si pe la noi saloane auto.
Am totusi o retinere - la cat de reusite sunt ca design ultimele generatii de la Peugeot, am observat neajunsuri la calitatea imbinarilor. Adica masini cu numere rosii si mirosind a nou aveau probleme la alinierea componentelor - stopuri, chedere, praguri. Destul de neplacut pentru ca preturile se tot duc in sus...
Toyota au un parteneriat puternic cu Panasonic pentru dezvoltarea bateriilor de generatie noua cu incarcare ultra-rapida. Pana cand nu vor fi multumiti de performantele acelei tehnologii pot sta mult si bine pe sistemul hibrid pe care il perfectioneaza de zeci de ani si care la ora actuala ofera mix-ul perfect intre eficienta si autonomie.
Mai departe e si discutia cu hidrogenul pe care cred ca Toyota ar fi dispusi sa o sustina mai puternic decat vehiculele bazate exclusiv pe baterii.
Toyota vor juca inteligent si pragmatic, asa cum ne-au obisnuit.
A ajuns un Polo sa coste cat o masina din clasa superioara a altor constructori. La cei aproape 19K cat cer pt varianta echipata cu motorul de 110 cai cumperi Vitara, Ceed, Civic sau Corolla si-ti raman si bani de-un plin.
Ultimele comentarii
190 in total