dar cel mai sigur mod sa ajungi sarac este sa fii cinstit
Cat despre a avea un singur pilot pe care pariezi totul ca echipa pot spune ca:
- mai mult castiga din marketing o echipa care are in time-ul ei pilotul nr1 si un al doilea din mijlocul plutonului
- decat o echipa care are piloti nr 2 si nr 3 din competitie.
De obicei liderul aduce cat aduc urmatorii 10 numai din marketing
Dupa calificarile din China
hamilton a spus ca nu s-a batut pentru podium pentru a-si salva un set de pneuri. In Malaezia toate schimburile de pneuri au fost slabe deoarece schimba pneurile uzate in cursa cu cele uzate in calificari.
Button a mentionat ca a gresit un pic astazi, ca a incercat sa se bata cu Vettel deoarece si-a tocit seturile de pneuri pentru cursa degeaba ca tot nu putea sa-l ajunga pe vettel decat daca si le distrugea complet.
ma intreb cu ce pneuri va merge Vettel in cursa dupa o astfel de calificare
si daca webber ii va ceda pneurile economisite lui vettel, pentru ca vettel sa aibe pneuri noi si in cursa.
In cazul acesta Vebber castiga detasat si nimeni nu va putea dezvolta o masina care sa se bata cu o asa strategie.
erata E.S Alonso : RBR nu BRB
de la Red Bull Racing sau Red Bull Renault
Si da, anul acesta ei se focuseaza doar pe o masina.
de ce ?
Parerea mea e ca monopostul lui Webber e doar de teste, Tot au interzis astia testele de dezvoltare a masinii. Si asa razboinici strategi Horner si cu Newey au mai gasit o portita. au creat scandalul artificial cu Webber care ar fi nefericit si cu aducerea lui Hamilton doar ca sa distraga atentia lumii asupra diferentelor de performanta dintre masinile proprii.
si apoi si-au zis:
iupiii, putem testa componente cu Webber in curse si in calificari, nimeni nu o sa-si dea seama, o sa puna insuccesul lui webber pe frustrarea lui sau pe ideea ca noi nu i-am preparat masina ca lui Vettel.
Ultimele comentarii
28 in total