@Zoli, în limbajul nostru, simplificat, de înțeles pentru toată lumea, când ne referim la curentul electric, în special la prizele de încărcare, ne referim automat la kW.
Este o formulare pe care eu și colegii mei o folosim constant la știrile despre mașini electrice. Nu am văzut până astăzi ca cineva să înțeleagă greșit ceea ce s-a spus într-o astfel de formulare. Îmi pare rău că ai înțeles greșit, dar mai simplu de atât nu se poate.
@Ridică-teLazăre! "Mulțumim din inimă domnului Tiberiu Safta pentru că te-a readus printre noi!"
De unde ai tras tu concluzia asta? De ce această ironie la adresa mea? Aș aprecia din inimă o explicație pertinentă din partea ta.
@Razvan (18:06), oferă-ne câteva motive pentru care articolul este o "aiureală". Dacă tu crezi că suntem plătiți de carvertical să scriem articolele astea, te înșeli amarnic. Crezi că e mai bine să ignorăm ce se întâmplă pe piața second-hand?
Cât despre "nu mai știu ce să scrie să fie citiți", te invităm să citești articolele noastre din zilele trecute, sau chiar din luna asta. Sunt multe și bune.
@Alex (18:42), interesant că spui asta, mai ales că informațiile sunt preluate din comunicatul oficial, așa că nu văd cum de nu m-am informat. Asta în primul rând.
În al doilea rând, unde în articolul ăsta ai văzut tu că mi-am dat cu părerea despre mașină?
@bravos (13:19)
"Cele mai mari schimbări se regăsesc în habitaclu, acolo unde avem acum un ecran OLED de 27 de inch. Acesta integrează atât instrumentarul digital, cât și sistemul multimedia, care erau separate înainte."
Chiar așa de greu este să înțelegem ce citim înainte de a sări la concluzii?
Ultimele comentarii
18 in total