@Diana Sosoaca, nu înțeleg care este nemulțumirea dvs. E doar un simplu cuvânt. Aici nu e vorba de Formula 1, unde o diferență de 1.79 de secunde este enormă. Asta știe toată lumea.
Poate că ați interpretat altfel acea propoziție, dar eu am scos în evidență cât de rapid este noul M4 CS prin comparație cu cel mai rapid BMW de serie pe Nurburgring. Până la urmă vorbim aici de mașini de stradă, nu de curse.
Să aveți o zi bună.
@alex_cu_a_mic, am verificat articolul și sursa și am constatat că este corect cum am scris. Te rog, fii mai atent la ce citești și nu mai pleca cu ideea că informația este greșită.
Cât despre știrea "importantă" cu ce a spus șeful CATL, nu am dat-o pentru un motiv foarte simplu: nu este relevantă în acest moment.
@quest, te invit să citești link-ul de mai jos. Eu zic că am înțeles mai bine tehnologia asta decât tine.
https://www.evconnect.com/blog/what-is-bidirectional-charging
@Zoli, în limbajul nostru, simplificat, de înțeles pentru toată lumea, când ne referim la curentul electric, în special la prizele de încărcare, ne referim automat la kW.
Este o formulare pe care eu și colegii mei o folosim constant la știrile despre mașini electrice. Nu am văzut până astăzi ca cineva să înțeleagă greșit ceea ce s-a spus într-o astfel de formulare. Îmi pare rău că ai înțeles greșit, dar mai simplu de atât nu se poate.
@Ridică-teLazăre! "Mulțumim din inimă domnului Tiberiu Safta pentru că te-a readus printre noi!"
De unde ai tras tu concluzia asta? De ce această ironie la adresa mea? Aș aprecia din inimă o explicație pertinentă din partea ta.
Ultimele comentarii
16 in total