Cu toate ca sunt pesimist de fel,cred c-o sa se fasaie cu electro-troacele si incalzirea globala la fel cum pare ca se fasaie plandemia,nu mai pune nimeni botul la asa ceva dupa mascarada sanitara,au prins anticorpi daca nu,in afara de edikk,nimeni n-o sa mai detina masina in 2035 si cica o sa fie si fericit cu asta. Sa vedem daca merita electrica pana atunci,sa vedem cu ce o s-o incarce cand o sa "suga" rapid de la retea cateva zeci de milioane in acelasi timp.Astept mai intai vapoarele si avioanele(mai ales private) electrice,yahturile electrice,elicopterele electrice,tractoarele si camioanele asijderea+India toata electrificata si nu numai ea si apoi senila Europa care e cu doua picioare in groapa si nu-si mai permite asemenea utopii verzi!
Sunt curios cum e motorul de 1.0 tsi pe Fabia care e usoara,pe Octavia e ok pana la 100,dupa e lesinat total,daca mai pui si 4 oameni in masina e haos,o flasneta,cu toate astea mi s-a parut aproape la fel de "agil" precum este 1.5 tsi de 130 de cai de pe Golf7,un motor la fel de anemic si cu o curba de cuplu foarte slaba,gatuindu-se dupa 5000 de ture. Versiunea full de 1.5 tsi automata(din pacate nu exista manuala) cred ca o sa se invarta in jurul pretului de 30 000euro,mai pui 10 000 si-ti iei Honda Civic type r de 320cai sau ceva mai slab,o Kia Ceed de 1.6 si 206 cai. Totusi vad si un plus,macar are discuri pe spate :)
@ds. Nu inteleg de unde atata patos,e o masina scumpa si cu tamburi pe spate,rusinos la peste 60 000euro. A,si inca ceva ,parca vw id6 (sau id4,nu mai stiu care exact) a fost depunctat masiv la testul elanului,cauta exact asa pe net,(tamburi+testul elanului). Esp-ul e mult mai slab pe o masina cu tamburi,tamburi care sunt de la 1900 toamna,se incing,ruginesc si chiar se blocheaza in unele situatii. D'aia "au"pana si avioanele si masinile de f1 frane pe tamburi,de bune ce sunt... Vw nu face decat sa taie din costuri pe fata,nu inteleg de ce-mi sar actionarii Vw in cap.
@Ds,am avut si masini cu tamburi pe spate si stiu ce vorbesc,in fine ,n-are rost de polemici daca franele pe spate pe disc sunt considerate un moft in 2022 mai ales la greutatea noilor masini,ca fapt divers despre increderea in ingineri,in momentul de fata doar Dacia Spring si Vw/Skoda cu electricele lor sunt singurele masini electrice de pe piata europeana care au tamburi pe puntea spate,probabil inginerii de la vw Id4 si Spring sunt mai buni decat aia de la Tesla,Nissan,Kia.... In fine,nu mai conteaza,pana si Renault-ul Zoe are acum discuri pe spate,a trecut de la tamburi de curand,alti ingineri vai steaua lor...
Ultimele comentarii
1519 in total