Bucuresti,2025-Proiect legislativ: masinile care nu posed placute de inmatriculare diferite, pe un fond vernil,nu vor mai avea voie sa intre in Bucuresti.Sunt exceptate toate masinile statului,cele de la corpul diplomatic,transportul consular si cele ale persoanelor cu handicap locomotor.
Mie mi se parea DS 9 hidos,de acum stiu ce e mai bocciu.Arata ca un chinez care a primit un sut intre picioare dupa ce-a muscat din greseala dintr-un ardei iute,oare astia sunt normali la cap cand scot pe piata asa ceva?
@green_alex.Conteaza pentru mine. Acum cativa ani,patronul unui dealer auto de prin tara(Renault) avea ca masina personala ultimul model de seria 5. Poze cu el date de angajati,citit in presa,radeau de el ca pana nici lui nubi-a placut Vel Satis-ul. E ca si cand ai produce alcool dar nu bei ca nu iti place sau ca face rau.Cu 65 de cai n-ai ce sa faci intr-o tara care nu are autostrazi,daca pe autostrada iti sunt de ajuns sa mergi pe prima banda,in exterior e imposibil sau periculos sa faci o depasire.Am vondus logan de 75 dw cai ,era vai de mama lui la peeformante,sa nu imi spui ca asta nou care e mai greu in realitate,gatuit de norma euro 6 si cub65 de cai e ok,mai ales la cat costa si ce primesti in banii astia ca am citit ca pana si roata de rezerva au scos-o din standard,inutilul kit de pana acum.Pana atunci,iubiti voibDacia,eu nu uit ca la noi se vinde mai scump ca la Unguri,francezi,cehi si bulgari,nunuit cate facilitati au primit in Romania(de nu mai puteai sa inmatriculezi o masina adusa de afara mai veche de sapte ani) sau taxele de poluare sau de inmatriculare care au avantajat Dacia.ps. Dacia nu (mai)e o marca romanesca cum nici De'Longhi nu e,doar produse aicipentru facilitati,mana de lucru ieftina si avantajul ca in romania poti declara profitul pe care-l doresti si apoi sa platesti o mizerie de impozitbpe profit,atat . Sk da,sunt hater.
Sunt curios de gargaragiu' de Luca de Maozedung "șăf" la o firma care "produce o groaza de bani" ce masina conduce in timpul liber,probabil el are un Logan pe gaz iar nevasta-sa un Sandero de 65 de caluti ca si Dacia din 1970 avea tot atat si se descurca lumea cu ea,nu? "Vrem să permitem mărcii Dacia să înflorească precum un brand matur"- la cat au ajuns sa ceara pe o tabla de 65 de cai,e posibil sa infloreasca ca un popcorn,sa faca poc o data si gata.
Ultimele comentarii
1519 in total