@Stimabilule si scanabilule Edikk, cand zici ca "Deci doar preţul rămâne problema, dar pe măsură ce producţia va creşte foarte mult, iar în ceva ani se va amortiza investiţiile cu cercetarea". tii cont ca in 1899 in New York toate taxiurile erau electrice,ca au peste 120 de ani masinile electrice?Uite ca n-au scazut preturile electricelor nici macar in ultimii 10 ani,autonomia e la fel de penibila daca ai depasit suta,tot strici bateria daca o incarci rapid.
Nu mai inteleg nimic,de ce are Meganul asta discuri de frana pe puntea spate? Aici am aflat de la expertii din comentarii ca tamburii sunt cu mult mai buni,ca d'aia au tamburi pe puntea spate Dacia Spring si cu mult mai scumpele Vw id3,vw id4,Skoda Enyaq care basca mai au si punte rigida de caruta,ca asta cica au ales genialii ingineri de la vag si ca nu e o taiere de costuri nesimtita!
Am citit ceva halucinant si amuzant in acelasi timp,Mercedes cere bani ca sa-ti activeze din soft directia spate,platesti abonament pe an. :)))) Idiocracy
Mercedes Charging $575 Per Year In Germany For 10-Degree Rear Steering On EQS
The electric sedan already has the necessary hardware for this feature, but it's blocked by the software.
Ultimele comentarii
1519 in total